Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1126548
Hanny schreef: Hier wordt al een hele tijd heerlijk gegeten van de lekkere konijnenruggetjes en nog wat ander spul.
Helemaal gratis, wordt het nog lekkerder van.
Bestelling stond onverwacht op de stoep, kon dus niet afrekenen en er volgt ook geen rekening.
Ik bestel niet erg veel en de andere keren heb ik niet betaald voor spul, dat niet geleverd kon worden. Dat klopte wel.

Hanny
toch vindt ik dat niet netjes....
zo maak je het op een gegeven moment voor een ander ook moeilijk..
die zitten nog te wachten op het konijn en hebben waarschijnlijk wel een rekening gehad?
Allemaal toestanden..
Door tt-tjes
#1126694
Ik weet niet hoor, misschien praat ik wel voor mijn beurt, maar 16 december hebben een aantal van ons ook samen besteld. Het zou bij  Bientje in Helmond worden geleverd, en Bientje zelf miste een heleboel. Ze had het ook niet nagekeken omdat we met diverse mensen besteld hadden.

Misschien heb jij dus een gedeelte van haar bestelling gekregen :-\. Het zou opgelost worden hoor, daar niet van, maar ze baalde wel.
Door dogsunlimited
#1126752
Hanny schreef: Hier wordt al een hele tijd heerlijk gegeten van de lekkere konijnenruggetjes en nog wat ander spul.
Helemaal gratis, wordt het nog lekkerder van.
Bestelling stond onverwacht op de stoep, kon dus niet afrekenen en er volgt ook geen rekening.
Ik bestel niet erg veel en de andere keren heb ik niet betaald voor spul, dat niet geleverd kon worden. Dat klopte wel.

Hanny
vanaalst schreef: toch vindt ik dat niet netjes....
zo maak je het op een gegeven moment voor een ander ook moeilijk..
die zitten nog te wachten op het konijn en hebben waarschijnlijk wel een rekening gehad?
Allemaal toestanden..
Nou, als hij bij mij onverwachts op de stoep zou staan en de spullen voor de deur af zou leveren, had ik zeer waarschijnlijk ook niet aan de bel getrokken....en was het mijn laatste bestelling daar.
Ik vind dat je als leverancier je klanten op een nette manier af moet gaan. De toestanden worden gemaakt door de leverancier, niet door de klant...
Laatst gewijzigd door dogsunlimited op ma 22 dec 2008, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door nova
#1126781
Ik vind dat je als leverancier je klanten op een nette manier af moet gaan. De toestanden worden gemaakt door de leverancier, niet door de klant...
[/quote]

Hum hum, het is niet eens de leverancier zelf, het is de CHAUFFEUR/ BEZORGER die de mist in is gegaan.
En als ik nu mn spulletjes hier wat makkelijker kon verkrijgen, dan deed ik dat misschien.
Maar hier in de regio veel kleiner assortiment, en ook nog eens andere prijzen ::) ::)
Ik wil alleen maar de spullen terugbezorgen of toestemming om het te voeren ,ik zal het niet zomaar aan mn honden geven. Das echt niet mijn stijl.
Maar ik heb nog steeds niets gehoord, en mn andere bestelling is in aantocht.
Dan gaat toch wat uit de vriezer wat mij niet behoort, spijt me voor die leverancier
Door dogsunlimited
#1126798
nova schreef: Ik vind dat je als leverancier je klanten op een nette manier af moet gaan. De toestanden worden gemaakt door de leverancier, niet door de klant...


Hum hum, het is niet eens de leverancier zelf, het is de CHAUFFEUR/ BEZORGER die de mist in is gegaan.
En als ik nu mn spulletjes hier wat makkelijker kon verkrijgen, dan deed ik dat misschien.
Maar hier in de regio veel kleiner assortiment, en ook nog eens andere prijzen ::) ::)
Ik wil alleen maar de spullen terugbezorgen of toestemming om het te voeren ,ik zal het niet zomaar aan mn honden geven. Das echt niet mijn stijl.
Maar ik heb nog steeds niets gehoord, en mn andere bestelling is in aantocht.
Dan gaat toch wat uit de vriezer wat mij niet behoort, spijt me voor die leverancier
Jaaa...ik ken 'm... ;)
Als jij hebt gemaild en DE leverancier reageert na een aantal weken nog niet, dan zou ik het toch echt zelf houden.
Stijl of geen stijl.....het niet reageren op een klant is pas geen stijl.
Door sandrra
#1126991
JA vind ik ook als ik tig mailtjes verstuur en er wordt niet op gereageerd dan mogen mijn hondjes t lekker oppeuzelen hoor.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1127311
nova schreef: Ik vind dat je als leverancier je klanten op een nette manier af moet gaan. De toestanden worden gemaakt door de leverancier, niet door de klant...


Hum hum, het is niet eens de leverancier zelf, het is de CHAUFFEUR/ BEZORGER die de mist in is gegaan.
En als ik nu mn spulletjes hier wat makkelijker kon verkrijgen, dan deed ik dat misschien.
Maar hier in de regio veel kleiner assortiment, en ook nog eens andere prijzen ::) ::)
Ik wil alleen maar de spullen terugbezorgen of toestemming om het te voeren ,ik zal het niet zomaar aan mn honden geven. Das echt niet mijn stijl.
Maar ik heb nog steeds niets gehoord, en mn andere bestelling is in aantocht.
Dan gaat toch wat uit de vriezer wat mij niet behoort, spijt me voor die leverancier
En op wiens loonlijst staat die?
Door Eef+Stippels
#1127862
Ik zou niet de boel nakijken waar de leverancier is, maar dit na de tijd doen, een leverancier kan hier niet op gaan zitten wachten. Helemaal als het zoals bij mij elke maand een behoorlijke hoeveelheid is.

Ik heb een tijd lang bij 1 leverancier besteld, omdat ie goedkoop was, maar toen ik de leveringen eens ging nakijken na berichten hier, bleek dat er steeds dingen niet bijzaten waar ik wel voor had betaald. Mail kreeg ik geen reactie op.  Ik vond de hele gang van zaken niet zo fijn.

Nu heb ik een andere leverancier, ben errug tevreden en hoef niet steeds ruim honderd kilo door te worstelen of het wel klopt. Daarbij komen ze altijd op de minuut precies afleveren op de afgesproken tijd, ipv dat ik 4 uur zit te wachten  :D 
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op wo 24 dec 2008, 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door