Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door kurt007013
#1118886
hoi ,

heb een vraagje over mijn boxer"pup" ( nu net 6 maanden oud )
Hij krijgt al van in het begin Barf & KVV ( mijn menu had ik eens doorgestuurd en die bleek toen goed te zijn )
Nu doet hij al een dag of 4 iets raars , mn hij eet de ontlasting op van mijn mopshondje van 8jaar oud ?
Hoe komt dit ?
Heeft hij iets te kort ? te veel ?
GRTZ KURT  ???
Door Lizzy
#1118893
Hoi Kurt,
Er zijn echt zooooooveeeeeeeel redenen waarom een hond poep eet. Negen van de tien keer heeft het niks met voeding te maken. Eet hij alleen de poep van jullie mopshond of ook poep van andere honden? Want als hij alleen de poep van jullie mopshond eet, heeft hij blijkbaar behoefte juist dit specifiek op te eten....

Ik heb twee honden die geen poep eten. En een hond die wel poep eet. Beats me! Zij doet dit, veel van haar broers en zusjes doen het ook.
Door kurt007013
#1118909
;)
hoi , bedankt voor de vlugge reactie .
Hij eet inderdaad enkel de ontlasting van de mops , niet van de andere dogs ...
vind het gewoon zo raar dat hij dat nu opeens begint te doen
Door Red_Hunter
#1118945
Veel van mijn honden hebben dit als pup gedaan en als ze dan volwassen waren ging het vanzelf over.
Waarom????  Geen idee!

Groetjes Trudie
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1118968
hier 2 zeer smakelijke :P cattles die het ook doen........zou echt niet weten waarom? En het heeft me al wat kopbrekens gekost :o
Didge (nu 4 jaar) eet al vanaf 8 weken de ontlasting van Kay(10 jaar) op als ik hem niet in de gaten houd, en heel af en toe ook van Vienna.
En Kay eet af en toe haar eigen ontlasting weer op :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door