Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door annemiek h
#1117816
Hier eten ze ze erg graag en hebben ze er prima ontlasting van. Het hangt er wel erg vanaf waar je ze haalt want sommige worden wel heel erg kaal geleverd.
De strotten op de foto wegen tussen de 1-1,5 kilo en zijn goed bevleesd.

Afbeelding

Afbeelding
Door petra-amsterdam
#1117837
Lizzy schreef: . Ik vind het geen vlees en geen vis....
Maakte mij niks uit , ik gaf het aan mijn DH in de zomer als het mooi weer was als speeltje/tijdverdrijf..... Die kon daar zo geweldig mee aan het voetballen door de tuin. Geweldig gezicht 8)
Door tieneke
#1117926
annemiek h schreef: Hier eten ze ze erg graag en hebben ze er prima ontlasting van. Het hangt er wel erg vanaf waar je ze haalt want sommige worden wel heel erg kaal geleverd.
De strotten op de foto wegen tussen de 1-1,5 kilo en zijn goed bevleesd.

Afbeelding

Afbeelding
Zo zeg!!! Die zien er wel erg goed bevleesd uit!!!  :P :P
Door stephany
#1118007
Hier word ook bijna elke week wel 1 runderstrot met smaak gegeten. Ik haal ze bij herby en betaal per stuk, maar had er laatst een paar van nog geen 250 gram tussen zitten!! Mag ik vragen waar je deze enorme runderstotten vandaan haalt??  Ziet er voor de hondjes erg smakelijk uit!
Door Antonia
#1118020
Ook hier staat één keer in de week strot op het menu. Meestal runderstrot, soms hertenstrot. Ze zijn er hier stapel op.
Ik heb me laten vertellen dat het kraakbeen in de strot een natuurlijk bron van glucosamine is. Voor mijn oude heer van stand daarom een welkom onderdeel van zijn menu.
Door tieneke
#1118022
Antonia schreef: Ook hier staat één keer in de week strot op het menu. Meestal runderstrot, soms hertenstrot. Ze zijn er hier stapel op.
Ik heb me laten vertellen dat het kraakbeen in de strot een natuurlijk bron van glucosamine is. Voor mijn oude heer van stand daarom een welkom onderdeel van zijn menu.
Daar zijn hier inderdaad de nodige topics over geschreven  ;)
Ik geef ze 2 keer per week.
Door Antonia
#1118039
tieneke schreef: Daar zijn hier inderdaad de nodige topics over geschreven  ;)
Klopt, één van mijn informatiebronnen was inderdaad dit forum  ;)
Door hetty2
#1118058
Is zo'n strot een beetje door midden te hakken/knippen oid?? Ik heb namenlijk maar 1 hond van 5 kg, een strot van bijna een kilo is dan iets te veel van het goede. Maar het ziet er wel lekker uit, voor een hond dan  :P
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1118069
Ik ga het de volgende keer ook maar eens bestellen,moeten ze wel doormidden geknipt kunnen worden.


Al die verhalen daar worden mijn honden jaloers op. ;D
Door annemiek h
#1118146
hetty2 schreef: Is zo'n strot een beetje door midden te hakken/knippen oid?? Ik heb namenlijk maar 1 hond van 5 kg, een strot van bijna een kilo is dan iets te veel van het goede. Maar het ziet er wel lekker uit, voor een hond dan  :P
Ja hoor dat gaat goed. Ik doe het ook wel eens voor mijn teefje als ze erg groot zijn. Een mes en snoeischaar zijn meestal voldoende.
Gebruikersavatar
Door pike
#1118273
Hier ook met mes (vlees) en snoeischaar (kraakbeen).
Ik ga ze er toch maar eens uithalen voor morgen. Kom ik er dank zij dit topic toch nog vanaf  :D
Door Borke
#1118577
Hier eten ze regelmatig runderstrotten van Herby, zonder luchtpijp en slokdarm.
Lizzy kom er anders een keer eentje halen, dan kan je zien hoe het er uit ziet en checken of ze het lusten.
Ik heb er meestal wel een paar liggen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door