Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door millyckk
#1112154
trimsalon schreef: Zie je wel Joke.......komt helemaal goed!!!! haha (heeft Jaap een foto van jouw koppie gemaakt :D)
Nee, we gingen net eten en het leek me wijs om effe niet de boel op de spits te drijven dus ik heb het pas nadien vertelt ;D Had die tijd ook zelf wel even nodig om bij te komen hoor!
Aan Milik zal het niet liggen: die kaant onverstoorbaar alles wat ik hem voor de neus hou, 't is net een vuilnisvat. Gisteren vielen er slablaadjes op de grond: ook geen punt, hij gedraagt zich dan alsof hij het meest exquise vlees krijgt voorgeschoteld!!
Ik schat  dat ik mijn grenzen dus wel MOET gaan verleggen :D
Door roos79
#1112181
Over grenzen verleggen. Heb vannacht zelfs gedroomd over de kippen mét kop.... ja hoezo met je hond bezig zijn.

(was overigens niet zo'n geweldige fijne droom: de bewuste kip bleek nog te leven na ontdooiing  ???)

Maar ik ben niet zo makkelijk klein te krijgen, we gaan gewoon door, want Sam smult er zo van! Ik merk gewoon dat hij het veeeeeel lekkerder vind dan zo'n kant en klare KVV prak (niet dat het slecht is hoor, begrijp me niet verkeerd)  :)

We gaan nu opzoek naar een bijltje om de bevroren kippen in stukken te hakken, want het is nogal lastig als ze al ontdooit zijn, gekledder met die organen  :P bleh...
Hebben jullie hier ervaring mee? Want 1 kip is véél te groot voor 1 of 2 maaltijden.

groetjes,
Roos (ga nu trouwens gauw mijn bed in, lekker slapen en dromen, hopelijk zónder kippetjes dit keer ;))
Gebruikersavatar
Door nova
#1112191
Ik heb honden van 45+ kg dus een kip dat is wat voor een dag.
beetje met een goede snoeischaar bewerken, en das voldoende


Inmiddels voer ik alles wat ik maar te pakken kan krijgen
Ook lieve bunnies hoor, en daar wordt ik echt niet sentimenteel van. :-[
Als kind hadden we zelf konijntjes, het waren onze knuffeldieren, maar we wisten ook dat die  knuffeldieren tegen de kerst in de pan belandden.
En daar werd ik nog niet eens verdrietig om  :-[, we stonden zelfs te kijken bij het slachten.
Alleen het moment dat ze" om zeep"geholpen werden, daar mochten we van pa niet bij staan, even wegwezen dus. :o

Ik heb wel moeite met het doden van een dier, zoals het er bij moeder natuur eraan toe gaat :-\ :-\, nu denk ik even aan een leeuw en een gnoe.
Daar loop ik dus tegen mijn zwakheden aan :-\ :-\, en moet dan snel even zappen
Door sandrra
#1112442
milik schreef: Heb zelf vorige week een halve konijnenkop gegeven zonder dat ik het wist :-[ Dacht dat het een soort borststuk was dat bij het pakket inzat maar toen ik de volgende dag nog zo'n "borststuk"wilde geven zag ik een tongetje en tanden!!!! Heb het toch maar gewoon aan mijn ( beginnende) barfpup gegeven die het met smaak heeft verorberd  en zag de tandjes de volgende dag keurig verpakt in zijn ontlasting zitten.
En dat terwijl ik mezelf bezworen had om niet aan koppen e.d. te beginnen omdat ik het zo eng vind ;D
Pfff ja dat had ik dus ook. Herby had geen hele konijnen meer maar delen op schaal. Nou ja konijn is konijn dacht ik dus laat maar komen.
Alleen toen ik een deel oppakte gleed mijn vinger ergens in. Ik kijk zit ik in een oogkas te poeren en zie een tongetje uit een bekkie komen  :o Na ff een tijdje te hebben staan griezelen heb ik t Mazoe toch gegeven ( Khami blieft geen konijn) en t was hap slik weg.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door