Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door spickenstef
#1082313
ik ben weer te snel geweest en heb bij de hema visoliecapsules gekocht met omega 3-6-9 . Nu lees ik hier dat het eigenlijk het beste is dat ik alleen visolie met omega 3 geef ,kan het dan kwaat dat ik de mijne geef i.v.m. teveel omega 6 ? En wat doet die omega 9 ?
Door Lizzy
#1082490
Teveel omega 6 is ongezond en omega 9 doet niet zo veel voor de hond. Dat zit ook in olijfolie. Zit het potje nog dicht? Kun je het niet omruilen?
Door spickenstef
#1082641
t'ja het is al open ,maar koste maar 3.5 euro ik zal het maar weggooien dan of zelf inpakken , wat ik nog wilde zeggen de visoliecapsules zijn nu bij de hema 20 % gereduceerd
Laatst gewijzigd door spickenstef op za 01 nov 2008, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door baileys
#1082648
Hoeveel is veel?
ik voer mijn honden kvv afgewisseld met een beetje barf (voornamelijk kip producten). De ene is een boerenfox van 4 jaar die 8,5kg weegt, en de andere is een kruising boerenfox/waarschijnlijk lab van 5,5 maand en weegt 8 kg. Hoeveel capsules zou ik dan mogen geven?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door