Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door senna-husky
#1076729
ik geef senna bevroren vis  ::) daar kauwt ze dan ff op en hup weg vis  8) maar nu hoorde ik laatst dat je een hond geen bevroren eten mag geven  ??? ik zelf dacht ergen gelezen te hebben dat een hus in alaska ook bevroren zalm kreeg enz dus wie weet het juiste antwoord :P :P
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1076801
Ik zou het niet weten maar ik vraag me af wat voor zin het heeft om bevroren vis te geven?

Ik geef vlees het liefst op kamer temperatuur. :)
Door Nynke
#1076802
ik zou het zelf niet doen, maar dat is vanuit de mens gerekend :-X  zo'n koude hap in je maag, brrrr :-X :-X :-X
Door senna-husky
#1076821
*Marga* schreef: Ik zou het niet weten maar ik vraag me af wat voor zin het heeft om bevroren vis te geven?

Ik geef vlees het liefst op kamer temperatuur. :)

dan eet ze het niet en bevroren dus wel :)
Door maddoc
#1077022
Als ze het bevroren wel lust en ze krijgt daarna geen last van haar maag en/of darmen, waarom niet.

Hier worden de eendennekken ook vnl bevroren gegeten omdat ie ze anders niet mot, maar hij heeft er dus geen last van nadien.
Bij de katten hoef ik dat niet te doen iets te kouds geven, dan komt het er weer uit.

De andere hond geef ik de kippennekken vaak bewust bevroren (krijgt er dus ook geen last) om haar net wat meer kluifwerk te geven.
Door sandrra
#1077239
Ja volgens mij krijgen ze t vlees in Alaska ook bevroren te eten. Ik denk wel dat ze t gewend moeten zijn.
Dus als Senna er geen problemen mee heeft dan gewoon lekker geven.
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#1077353
Nynke F schreef: ik zou het zelf niet doen, maar dat is vanuit de mens gerekend :-X  zo'n koude hap in je maag, brrrr :-X :-X :-X
Vanavond nog een Ben & Jerry's op lekker hoor  :D
Door Elles0512
#1077396
JolandaB schreef: Vanavond nog een Ben & Jerry's op lekker hoor  :D
Een hele ::), echt super lekker he?!
Door maddoc
#1077496
ik spoel het bevroren spul trouwens wel even af vantevoren om vastzittende tongen te voorkomen...
Door senna-husky
#1077603
maddoc schreef: ik spoel het bevroren spul trouwens wel even af vantevoren om vastzittende tongen te voorkomen...
ja daar zit wat in idd ;)maar volgens mij doet ze dat zelf ook ze likt er eerst overheen als of t een ijs je is en gaat dan pas echt en het eten
Door sandrra
#1077831
De dames hier hebben gister avond bevroren vlees gejat en t zijn echte Afrikanen ( ok van nature maar geboren in NL)
En geen centje last er van, dus volgens mij kan t makkelijk nadat ik t hier met eigen ogen heb gezien  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door