Keukenmachine............. ervaring mee?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Barfplaats
Gesponsord bericht

Re: Keukenmachine............. ervaring mee?

Berichtdoor Barfplaats

Buran en Co
5-sterren

Berichtdoor Buran en Co » Zo 05 Okt 2008, 13:16

Weet je, you've got me convinced. Sinds gisteren heb ik 4 honden, en geen kleintjes dus ik zal dagelijks zo'n 350 gram mix nodig hebben, per week dus al zo'n 2,5 kilo en ik heb gisteren een pondje spruitjes staan fijnhakken en toen nog tot pulp maken met een staafmixer, wordt je niet vrolijk van!!! Ik ga hem gewoon bestellen, daar heb je een spaarrekening voor....... ;) ;)
Red_Hunter
5-sterren

Berichtdoor Red_Hunter » Ma 06 Okt 2008, 10:27

Buran en Co schreef:Weet je, you've got me convinced. Sinds gisteren heb ik 4 honden, en geen kleintjes dus ik zal dagelijks zo'n 350 gram mix nodig hebben, per week dus al zo'n 2,5 kilo en ik heb gisteren een pondje spruitjes staan fijnhakken en toen nog tot pulp maken met een staafmixer, wordt je niet vrolijk van!!! Ik ga hem gewoon bestellen, daar heb je een spaarrekening voor....... ;) ;)

Wat ga je nu bestellen??
Buran en Co
5-sterren

Berichtdoor Buran en Co » Ma 06 Okt 2008, 12:19

Hoi Trudie,

Ik heb gisteren in Duitsland de Champion juicer besteld, wel ff slikken, zeker wanneer je omrekend naar guldens (wat ik veel te vaak nog doe.......) maar heb zoveel zeer enthousiaste verhalen gelezen over dat ding dat het me de investering wel waard lijkt. En met de hoeveelheden die ik nodig heb............

Dank allen voor de reacties!!!!!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”