Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1060648
Weet je, you've got me convinced. Sinds gisteren heb ik 4 honden, en geen kleintjes dus ik zal dagelijks zo'n 350 gram mix nodig hebben, per week dus al zo'n 2,5 kilo en ik heb gisteren een pondje spruitjes staan fijnhakken en toen nog tot pulp maken met een staafmixer, wordt je niet vrolijk van!!! Ik ga hem gewoon bestellen, daar heb je een spaarrekening voor....... ;) ;)
#1061548
Buran en Co schreef: Weet je, you've got me convinced. Sinds gisteren heb ik 4 honden, en geen kleintjes dus ik zal dagelijks zo'n 350 gram mix nodig hebben, per week dus al zo'n 2,5 kilo en ik heb gisteren een pondje spruitjes staan fijnhakken en toen nog tot pulp maken met een staafmixer, wordt je niet vrolijk van!!! Ik ga hem gewoon bestellen, daar heb je een spaarrekening voor....... ;) ;)
Wat ga je nu bestellen??
#1061638
Hoi Trudie,

Ik heb gisteren in Duitsland de Champion juicer besteld, wel ff slikken, zeker wanneer je omrekend naar guldens (wat ik veel te vaak nog doe.......) maar heb zoveel zeer enthousiaste verhalen gelezen over dat ding dat het me de investering wel waard lijkt. En met de hoeveelheden die ik nodig heb............

Dank allen voor de reacties!!!!!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door