Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#1054418
Bindi kreeg vanmorgen een half konijn, voorkant met kop.
Ze schrokt dit zo gulzig naar binnen, eig. maar met een paar keer krak krak , en weg was het konijn.
Kop en alles in minder dan geen tijd.
Ik zag de bui hangen, en jawel, alles weer eruit gekomen.
Is het dan toch beter om er delen van te maken?
Ze doet dat zelf echt niet  ::)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#1054423
kauwt ze de 2x wel goed.
Anders zou ik haar hele konijnen geven.
Hier gebeurt het ook weleens dat ze te gulzig zijn en niet goed kauwen dan komt het er weer uit en dan nemen de mannen wel de tijd om te kauwen
Gebruikersavatar
Door nova
#1054544
Ze heeft het weer opgegeten, maar eig. kan ik het niet zien dat ze het weer naar binnen werkt :-[ :-[
Beetje over mn grens, maar het is uiteindelijk wel erin gebleven.
Volgens mij heeft ze het de eerste keer gewoon in zn geheel naar binnen gewerkt, na een paar keer bijten
Gebruikersavatar
Door spreeuwtje
#1054557
kiek doet het ook wel weer eens overnieuw..
als ze het niet lekker vond laat ze het gewoon liggen verder..
als ze het wel lekker vond maar t viel even niet goed.. eet ze het weer op..
paap deed dat vroeger al met zijn brokken.. dus ik ben dat wel gewend..
ik kan daar heel goed tegen zolang het van dieren is..
als mensen dat zouden doen ga ik dus zelf ook..  :yucky:
Door Buran en Co
#1054704
Nee, dan de situatie bij mij thuis: als Faydor of Balou beginnen te kokhalzen staat Buran al bij hun bek in de hoop dat er iets uit komt.......... vanmorgen was dat een halve Sardine van Faydor.......... hap slik weg door Buran...................  :puke:
Door Huskymeisje
#1055420
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat ze hier zo snel aten dat ze er van moesten overgeven. Hier wordt altijd prima gekauwd. Met name door Qilaq, die geniet echt van haar eten. Dat luie mormel eet liggend  ::)
Door Beppie1
#1055474
Aiji had het met haar eerste eendennek, kreeg m niet echt in stukjes... even *teruggeslikt*  en daarna een 'warme hap'!

Hier deden de labradors het vroeger met alles... de gele dame ruimde ALLES op wat de bruine dame en de katten niet meer 'bliefden' of via de achterdeur verloren!
Te ranzig!!!!! :o :puke:
Door Edelgrijsje
#1055672
Van de week had ik runderstrot en luchtpijp met behoorlijk veel vlees eraan. Storm heeft dat te gulzig naar binnen gewerkt en spoog het een 10 min. later in z`n bench weer uit.  :P
Toen zei ik , hee , eet maar op en toen ging hij het op z`n gemak weer opeten en bleef het wel binnen 8)
Bleeeeh, maar voor hem vast lekker :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door