Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#1050923
Hoi allemaal, ik heb vanavond bij het IC kalfsmilt gekocht. ik had nog nooit eerder gelezen dat iemand het hier weleens aan zijn honden geeft, maar ik wilde wat orgaanvlees kopen omdat ik bijna niets meer in de vriezer had liggen.

Nu ging ik net bij de zoefunctie kijken en las ik een reactie van Olga dat ze er behoorlijk diarree van kunnen krijgen. Hebben er meer mensen die ervaring ??  :-X :-X :-X :-X 
ik hoop het niet, want de hondjes hebben allemaal wel 60-80 gram op net  :-\ :-[ :-X  :(

Stel me alsjeblieft gerust !!  ::) ::) ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1050982
Nynke F schreef: Hoi allemaal, ik heb vanavond bij het IC kalfsmilt gekocht. ik had nog nooit eerder gelezen dat iemand het hier weleens aan zijn honden geeft, maar ik wilde wat orgaanvlees kopen omdat ik bijna niets meer in de vriezer had liggen.

Nu ging ik net bij de zoefunctie kijken en las ik een reactie van Olga dat ze er behoorlijk diarree van kunnen krijgen. Hebben er meer mensen die ervaring ??  :-X :-X :-X :-X 
ik hoop het niet, want de hondjes hebben allemaal wel 60-80 gram op net  :-\ :-[ :-X   :(

Stel me alsjeblieft gerust !!  ::) ::) ::) ::)
Vooropgesteld dat alle orgaan redelijk laxerend is. Milt hoort dan een beetje bij lever wat extra laxerend is.
Als je nou iets voor het eerst geeft en je twijfelt wat het is en of er nadelen aanzitten gooi het dan even in de groep voordat je het geeft. Je kunt milt prima voeren, zo af en toe, maar niet teveel in 1 x. En ik ben een beetje bang dat 60-80 gram voor jouw hondjes best wel eens wat teveel kan wezen. Maar goed, eruit halen gaat niet meer, dus op hoop van zegen en als er zich vannacht eentje meldt weet je in ieder geval waar het van is.
Sterkte met de jongelui.
Door kojak
#1052087
-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1052104
kojak schreef: Hier 1 die het best goed doet op mild, hij krijgt maar af en toe een klein stukje en geen diarree
Jep, als je het zo voert dan zijn er weinig problemen te verwachten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door