Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door jessie
#1049331
ik heb net 5 kilo lamsribben kunnen scoren voor een paar euro,een nadeel,het zit in 1 zak bevroren,hoe krijg ik dit in porties verdeeld,ik krijg ze met geen mogelijkheid van elkaar,iemand tips? :help: :help:
Door Butch
#1049366
wel even een paar uur in de koelkast ontdooien, dan gaat het gelijkmatiger, als je het gewoon uit de koelkast houdt is de buitenkant volledig ontdooit en binnen nog een klomp. In de koelkast gaat het langzaam, maar dan zit overal nog een beetje de vorst in, maar kan je het wel al uit elkaar trekken of wrikken. (ik wrik het altijd een beetje met een taartschep).
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1049403
Butch schreef: wel even een paar uur in de koelkast ontdooien, dan gaat het gelijkmatiger, als je het gewoon uit de koelkast houdt is de buitenkant volledig ontdooit en binnen nog een klomp. In de koelkast gaat het langzaam, maar dan zit overal nog een beetje de vorst in, maar kan je het wel al uit elkaar trekken of wrikken. (ik wrik het altijd een beetje met een taartschep).
Wat beschaafd ;D.... Ik pak meestal (steen)beitel of koevoet :knuppel2: of gooi het van grotere hoogte (ga op een stoel staan) zo hard mogelijk op de stoep.
Door Huskymeisje
#1049440
Nitus schreef: Wat beschaafd ;D.... Ik pak meestal (steen)beitel of koevoet :knuppel2: of gooi het van grotere hoogte (ga op een stoel staan) zo hard mogelijk op de stoep.
whaha, de koevoet heb ik nog niet geprobeerd (wel een idee ;)) maar dat gooien doe ik ook :)
Gebruikersavatar
Door nova
#1050004
Nitus schreef: Wat beschaafd ;D.... Ik pak meestal (steen)beitel of koevoet :knuppel2: of gooi het van grotere hoogte (ga op een stoel staan) zo hard mogelijk op de stoep.
zo ong. heb zou ik het ook doen.
hamer, zaag ,beitel, allemaal geschikte gereedschappen bij barf  ;D ;D
Door Huskymeisje
#1050102
en manlief maar zoeken naar die beitel die ik ingepikt heb.

Waar is die beitel toch? Ik zou het niet weten schat, haal maar een nieuwe.  :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door