Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1047503
Dat zit er al ,maar die kan je aan de buitenkant zelf openmaken. :)


Ik kijk nu eerst voordat ik naar buiten ga of er iemand aankomt,eigenlijk wil ik dat men gewoon door de voordeur komt ,maar dat is zo langzamerhand gegroeid dat het makkelijk is allemaal door de tuin,we wonen in een hoekhuis.
#1047992
Hier niet zo gauw met eten, hoewel Kátur wel aardig fel kan worden op z'n eten, maar dan tov Tara. Verders is het zo'n ongelofelijke muts dat ik nog vol lef heb lopen beweren dat hij echt nooooooooit zal bijten  :-[

Helaas ... gisteren met schapen verhuizen raakte hij zo door het dolle heen dat hij in mijn been hapte! Diverse keren! Schoolvoorbeeld van omgerichte agressie, ze zaten aan de lijn en raakten totaal opgefokt van de hollende schapen, hij kon niet bij een schaap en mijn been was in de buurt ... hapsnap. Bij de vierde keer ff vliegles gegeven en toen was het aardig over.
#1048038
Net kwam de vriend weer even langs ,om te zeggen dat alles goed is , nog wel een klein plekje op zijn been maar geen last ervan.

En zaterdag komt hij weer maar hij zei ik kijk wel eerst voordat ik binnenkom,ik zei al ik geef ze wel eerder eten ;D

Maar leuk dat hij even langs kwam om te zeggen dat alles goed is,ik maakte mij wel een beetje druk erover.
#1048054
*Marga* schreef: Net kwam de vriend weer even langs ,om te zeggen dat alles goed is , nog wel een klein plekje op zijn been maar geen last ervan.

En zaterdag komt hij weer maar hij zei ik kijk wel eerst voordat ik binnenkom,ik zei al ik geef ze wel eerder eten ;D

Maar leuk dat hij even langs kwam om te zeggen dat alles goed is,ik maakte mij wel een beetje druk erover.
Gelukkig is hij er zo relaxt onder...
Door cylke
#1048180
:-X Ik kan geloven dat je zo geschrokken bent  :o

Ik heb geen achterpoortje, Yen is heel haar leven gewend geweest om in de woonkamer te eten, ook al liepen d'er mensen langs. Chelsey eet op de koer, maar ik probeer het te voorkomen dat er iemand langsgaat.
#1050042
Hij is toch maar langs de dokter gegaan,had verschillende mensen gesproken dat dat moest,en heeft een tetanus prik gehad en moet een AB kuur slikken.

Het was niet gaan onsteken of zo hoor zag er goed uit.

Maar hij nam het onzeker voor het zekere denk ik.

Hij heeft er gelukkig geen last van gehad van de prik.

Zaterdag komt hij weer ben benieuwd hoe de honden reageren en of hij nog durft te komen in de tuin.
Ik let wel op met eten geven natuurlijk :)
Laatst gewijzigd door *Marga* op do 18 sep 2008, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#1050095
*Marga* schreef: Hij is toch maar langs de dokter gegaan,had verschillende mensen gesproken dat dat moest,en heeft een tetanus prik gehad en moet een AB kuur slikken.

Het was niet gaan onsteken of zo hoor zag er goed uit.

Maar hij nam het onzeker voor het zekere denk ik.

Hij heeft er gelukkig geen last van gehad van de prik.

Zaterdag komt hij weer ben benieuwd hoe de honden reageren en of hij nog durft te komen in de tuin.
Ik let wel op met eten geven natuurlijk :)
Ik vind dat persoonlijk dus echt heel erg overdreven, maar goed, ben geen HA! Fijn dat hij het zo goed op heeft gepakt trouwens!
#1050146
*Marga* schreef: Hij is toch maar langs de dokter gegaan,had verschillende mensen gesproken dat dat moest,en heeft een tetanus prik gehad en moet een AB kuur slikken.

Het was niet gaan onsteken of zo hoor zag er goed uit.

Maar hij nam het onzeker voor het zekere denk ik.

Hij heeft er gelukkig geen last van gehad van de prik.

Zaterdag komt hij weer ben benieuwd hoe de honden reageren en of hij nog durft te komen in de tuin.
Ik let wel op met eten geven natuurlijk :)



Wel slim dat ie even langs de HA is gegaan voor een tetanus... maar waarom nou een ABkuur :confused1: als er geen ontsteking is.

Ik ben benieuwd hoe t zaterdag gaat.
#1052041
Vooral bij kleine diepe wonden is de kans op een tetanusinfectie groot. Omdat je al geinfecteerd kan zijn voordat de prik gaat werken krijg je AB. Ik heb wel eens mensen gezien die geen tetanusprik en AB kregen na een flinke valpartij opstraat. Drie maanden later was de wond nog niet dicht  :o  om van de pijn maar te zijgen.
Bij tenanus is voorkomen beter dan genezen...
++
Je kan het in de toekomst een beetje voorkomen door je honden wat meer rust aan te leren bij het eten geven. laat ze even zitten/liggen buiten voor ze hun bak krijgen. Ze mogen het best lekker vinden maar hoeven niet het vlees uit je bak je vissen terwijl je nog loopt of het bezoek weg te jagen.
#1052148
Ja hij was er twee dagen eerder ook al even en dat ging weer zoals het altijd ging,even blaffen omdat er iemand binnen komt en verder even aangehaald,ging perfect net alsof niks gebeurd was.


gelukkig maar dat hij zelf niet bang is ,hij heeft zelf 2 grote honden,misschien scheelt dat al.
En hij heeft nergens last van,
Het waren ook kleine niet diepe wonden ,meer een schaafplek als ik het zo zag.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door