Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#1034667
roefus schreef: ik zou ze gewoon 'n half weekje laten vasten  8) :P ;)

:o :o :o wat ben jij gemeeeeen  :o :o :o arme cavaliertjes  :'(


;)


Ik zou ook gewoon een paar kippenvleugeltjes bijvoeren, die kun je ook makkelijk in stukken knippen.
Of ga ff langs het IC en haal wat karkassen.
#1034912
202 Spots schreef: Ik zou dus wel de gemalen eierenschaal bij botloos vlees doen,
wanneer ik dat niet doet dan is de poep gegarandeerd aan de losse kant.
Nou, als ik botloos vlees zou geven dan was het geeneens aan de losse kant, maar gewoon een kledderzooitje ;D
#1034921
roefus schreef: Huh? Ik kan gewoon 'n kilo vlees voeren, zonder bot, en dan hebben ze gewoon stevige ontlasting  8)
Die van mij dus echt niet. Bij Balou is het altijd een probleem geweest, maar zelfs bij Fjurdy is het dan dun en die heeft normaal altijd goede ontlasting.
#1034924
Richard werkt ook  ::) ::) ::) ::) 

natuurlijk kan ik wel aan kipdingen komen, maar ze eten in verhouding al vrij veel kip  :P :-\ 

Morgen krijgen ze de laatste kipkarkasjes uit de vriezer, dan overmorgen weer gemalen eierschaal, dan donderdag iets van kipdingen uit de super en dan is het al weer vrijdag en krijg ik als het goed is weer kwartelkarkasjes en die supergrote kippennekken van Halimas  :) :) :)
Door roefus
#1034967
Nynke F schreef: Richard werkt ook  ::) ::) ::) ::)   

natuurlijk kan ik wel aan kipdingen komen, maar ze eten in verhouding al vrij veel kip  :P :-\ 

Morgen krijgen ze de laatste kipkarkasjes uit de vriezer, dan overmorgen weer gemalen eierschaal, dan donderdag iets van kipdingen uit de super en dan is het al weer vrijdag en krijg ik als het goed is weer kwartelkarkasjes en die supergrote kippennekken van Halimas  :) :) :)
hahahahaha....eierschaal komt ook van kip  :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door