Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Antonia
#1022715
Nitus schreef: Hier is hij ietsje goedkoper (maar nog steeds een hele boel geld). Ik heb hem daar zelf ook besteld.
Ik heb een tweede handsje op Marktplaats gescoord. Zo af en toe kom je er daar een tegen.
#1023529
Antonia schreef: Ik heb een tweede handsje op Marktplaats gescoord. Zo af en toe kom je er daar een tegen.
      ik denk dat ik de advertenties op mp maar in de gaten ga houden.bedankt allemaal voor het meedenken! ;)
Door Tanna
#1023580
Ik heb pas een Philips blender gekocht. Niet zo duur, werkt prima en heeft een beker van anderhalve liter. Voor mij genoeg. Ik heb ontdekt dat een hele beker 31 porties oplevert.
Door mcSnurk
#1023774
ik heb een blender en zo'n multikeukenmachien, maar 't is allemaal zo groot en zo'n gesleep als ik even een klein beetje wil doen. Heb dus net een Tomado hakmolen voor hakken van vlees, groente en kaas gekocht voor 19 euro, ben benieuwd.
Door Irish
#1032070
Wat is er dan zo fijn aan die champion juicer? Nou de vriezer dichterbij komt heb ik nog een goed snijapparaat nodig om groentemix te kunnen maken.

Maar het is wel een hele hoop geld :o
Gebruikersavatar
Door Nitus
#1036377
Irish schreef: Wat is er dan zo fijn aan die champion juicer? Nou de vriezer dichterbij komt heb ik nog een goed snijapparaat nodig om groentemix te kunnen maken.

Maar het is wel een hele hoop geld :o
Het grote voordeel van de C.J. vind ik is dat je in een handeling je groentes echt gepureerd hebt. Je hoeft er daarna niet nog eens met de staafmixer doorheen. Ik heb weleens groentemixen gezien die in een keukenmachine gemaakt waren, maar dat vond ik niet echt gepureerd, vond dat meer in piepkleine stukjes gehakseld. Nu zal dat ook wel afhangen van het soort keukenmachine.
Er zijn trouwens ook wel goedkopere soorten, google maar eens op sapcentrifuges oid ;). Mijn 1e sapcentrifuge was er een van de Lidl, dat werkte op zich best goed, alleen moest ik dan om de haverklap het zeefje schoonmaken en het sapbakje legen en met bladgroentes had ie erg veel problemen, die moest ik dan met de staafmixer nabewerken... niet echt handig als je 8 kilo groente moet pureren ::). Op een gegeven moment was ik het zooo zat >:( en heb ik mijzelf de C.J. kado gedaan :D.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door