Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kayla
#2351669
fydgi schreef: eigenlijk komt het erop neer om de machientjes hun tijd te geven en op te passen dat ze niet verhitten zoals mijn blender heeft gedaan :p
ik ga eens kijken naar iets tweedehands si
en kayla wat een prachtige honden heb je!
De goedkope apparaten zijn er inderdaad niet op gemaakt. De Champion Juicer, Magimix etc. kunnen dat wel, maar dan is de prijs er ook naar.


Dank je wel voor het compliment. Ben ook heel blij met mijn hondjes  8)
Door madeleine
#2351689
Jump schreef: Ja,die heb ik ook,pureert heel makkelijk,
alleen heeft hij het na 4x begeven! >:(
Oh dat is wel echt minder..  :(
Heb je contact opgenomen met blokker? Zoiets kan natuurlijk ook niet.
Mijne doet het nog wel gewoon goed, maar wordt ook niet super intensief gebruikt.
Gebruikersavatar
Door kayla
#2351718
fydgi schreef: Kayla welk ras is het eigelijk?

En ja zo'n magimix of champion juicer zou ik ook wel willen maar mijn bankrekening denkt daar toch anders over ...
Kayla is een Saarlooswolfhond.
Gebruikersavatar
Door nova
#2351742
ik heb ook al een  blender naar  de afvalcontainer geholpen met mijn mix maken.

Ik  kook nu eerst, redelijk beet gaar, daarna in de blender of met de staafmixer erdoor.
dat bevalt goed, en  ik heb de indruk dat het minder werk is.
Ik kook wel stamppot hoor,  :biggrin2: alles in 1 pan  ::)
Door fydgi
#2351750
nova
ik dacht dat eerst ook zo te doen maar mevr kruim (of hoe noemt die ook weer) zei dat er dan teveel voedingsstoffen van kapot gaan, daarmee dat ik het rauw probeerde ... en dat heeft mijn blender ook geweten :s
Gebruikersavatar
Door doranto
#2351791
Ik overweeg, om botten te kunnen malen, de kenwood vleesmolen Pro 2000 excel MG700 aan te schaffen. Weet iemand of je daar ook groente mee kunt malen? Ik gebruik nl. op dit moment een hand-vlees-molen van 'Alexanderwerk' (= vergelijkbaar met een porkert) om de groente te malen. Ik gebruik dan de kleinste schijf. Als ik alles heb gemalen zet ik er nog de staafmixer in om alles te mengen en nóg beter te pureren. Dat gaat best wel goed, maar is wel veel werk en ook best wel zwaar. Ik vroeg me dus af of iemand het ooit met een elektrische vleesmolen heeft geprobeerd en met welk resultaat.
Laatst gewijzigd door doranto op za 26 mei 2012, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jump
#2352331
madeleine schreef: Oh dat is wel echt minder..  :(
Heb je contact opgenomen met blokker? Zoiets kan natuurlijk ook niet.
Mijne doet het nog wel gewoon goed, maar wordt ook niet super intensief gebruikt.
Ik heb natuurlijk geen bon meer,maar kan het proberen,heb er alleen nog geen zin in gehad. :-[
Door Oesje72
#2352703
madeleine schreef: Hij is van Tomado. Ik kan hem op de site van de blokker alleen niet terug vinden.
Ik heb ook een Tomado, ik ben er erg tevreden over, behalve met bladgroente; daar maakt hij toch geen mooie kleine stukjes van maar hele stukken vind ik dan terug in mijn mix. Hoe doen jullie het bijvoorbeeld met sla??
Gebruikersavatar
Door doranto
#2406102
Kent iemand de Versapers juicer? Ik ben ook op zoek naar een machine om groentemixen te maken en kwam deze tegen als alternatief voor de champion juicer.
Of heeft iemand ervaring met de greenstar juicer?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door