Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sarah5
#1017468
Ik kom altijd bij de scharrelslager voor kippennekken en vleugels enzo.

Ik neem ook wel eens runderlappen mee. Wat kan ik nog meer bestellen als zijnde spiervlees??

Eerste x dat ik er kwam vroeg ik om zachte botten en ik kreeg ik mergpijp mee voor de hond. Ik en de slager spreken niet helemaal dezelfde taal  ;)

Dus als jullie iets specifieks kunnen zeggen graag !!
Door Lizzy
#1017492
Paika schreef: Ik kom altijd bij de scharrelslager voor kippennekken en vleugels enzo.

Ik neem ook wel eens runderlappen mee. Wat kan ik nog meer bestellen als zijnde spiervlees??

Eerste x dat ik er kwam vroeg ik om zachte botten en ik kreeg ik mergpijp mee voor de hond. Ik en de slager spreken niet helemaal dezelfde taal  ;)

Dus als jullie iets specifieks kunnen zeggen graag !!
Alle spiervlees behalve dat van het varken.

En liefst natuurlijk spiervlees dat niet te duur is en wat misschien voor de mens niet goed verkoopbaar is.

En alle vleesbotten van kleine dieren zoals kip, eend, konijn, parelhoen, etc. en botten van grote jonge dieren die nooit gewicht hebben gedragen zoals lamsnek, geitenribben, etc. Maar daarvoor kun je beter eerst in de Barfplaats bieb lezen "honden en het eten van botten" want je moet je hond wel eerst aan vleesbot laten wennen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door