Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ziviaantje
#1011857
....juist ja, schijt  ;D ;D ;D Hebben meer honden dat ? Ik had geitensnippers in de vriezer, wel met wat vet, maar niet overdreven, en Ziva is nu al 3 dagen aan de diarree. Ik heb het restje maar weer ingevroren. Een "snipper" van een pond, zijn die dingen altijd zo groot ? Ik zit er aan te denken om het in kleine stukjes te snijden en te drogen. Maar voorlopig even niet, heb nu al genoeg geruimd  :-\
Door Lizzy
#1012140
Nee, hier niet. Maar ik combineer het altijd met wat vleesbot. Morgen bijvoorbeeld, krijgen ze geitenvlees met haaskarkas en groentemix. De ontlasting is daarop echt perfect.
Door Mariska en Gizmo
#1012428
Gizmo krijgt ook geitenvlees (ik denk zelf dat hij dit het aller lekkerste vlees vindt, maar goed daar ging het niet over) en voor de rest niets anders erbij op die dag, zijn ontlasting is prima.
Door Roellie
#1012453
Grappig om te lezen. Het gebeurt bij mij regelmatig dat Mikki van geitenribben nogal aan de dunner kakt dan normaal. Gewoon geitenvlees juist niet.
Zouden die botten gewoon te ruig zijn?
Door Chaos
#1012543
Geitenribben en geitenvlees geven hier geen enkel probleem. Hele mooie ontlasting op de ribben, en geen last van het iets vette vlees.
Chaos lust echt niet alles, maar geit is Chaos' favoriete vlees. Truus maakt het niets uit, da's hier de kliko.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door