Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1000819
Ik ga de biologische lever weer proberen(ik wilde eerst de oudere orgaanmixen geven)

Misschien ,denk ik nu zou het ook zo kunnen zijn dat orgaan snel verteerd en dat het gewoon honger zou kunnen zijn?

Ik blijf het vreemd vinden dat hij na 1 1/2 jaar ineens last krijgt van de organen.

Ik weeg tot nu toe ook alles af en met organen, alleen andere dingen zoals vlees en vlees/bot ben ik niet zo precies, de ene keer meer dan de andere keer.
Door Lizzy
#1000821
Ik denk zelf niet dat het van de honger komt. Ik denk zelf dat het gewoon "niet goed valt" en ik verdenk daar persoonlijk de kippenorganen van. Pinkel wordt echt strontmisselijk van kippenorganen (vooral lever) dus die zijn hier al een hele tijd geleden van het menu verdwenen. Op zich is het vreemd dat hij er ineens last van krijgt hoor, dat ben ik met je eens. Maar probeer eens wat orgaan te geven van rund/lam/geit, kijken wat er dan gebeurd?
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1000824
Ik ga in ieder geval de kippenlever er uit gooien en dan die biologische proberen.

Ziet er ook veel beter uit dan de kippenlever :)

Wordt vervolgd :)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1002940
Gisteren heeft Rocky inplaats van kippenlever biologische runder gehad en ik ga maar 38 gram en nergens last van gehad.

Niet te vroeg juichen maar hier was ik al blij mee.

Donder heeft wel kippenlever gehad,maar die heeft daar geen problemen mee.
Door *Natasja*
#1003020
marga1953 schreef: Gisteren heeft Rocky inplaats van kippenlever biologische runder gehad en ik ga maar 38 gram en nergens last van gehad.

Niet te vroeg juichen maar hier was ik al blij mee.

Donder heeft wel kippenlever gehad,maar die heeft daar geen problemen mee.


Dat klinkt goed! Hopelijk is de oplossing zo simpel  :)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1011706
Het is al 2 x goed gegaan met organen geven maar nu kregen ze gister kipkarkasje of rug weet niet meer wat Rocky kreeg ,stukje kipfilet ,kippenvleugel(Jan had zelf een kip ontleed :))

En ja hoor kwart voor 5 met Rocky naar buiten en maar weer gras eten :)Hij geeft niet over,misschien nu met de eerste wandeling ,weet ik nog niet want ze zijn nog weg.

Hij krijgt nogal eens een stukje komkommer als ik voor ons zelf rauwkost maakt,zou het dat kunnen zijn?

Of is het gewoon ja dat hoort bij Rocky dat hij af en toe last heeft van zijn darmen,hij had om 13.00 uur gegeten dus is toch wel een hele lange tijd erna.
Daarna mocht hij op bed liggen en dan hoor je zijn darmen knetteren enz.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door