Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Dian
#1000807
Rakker heeft nooit echt gejaagd. Sinds kort heeft hij wel ontdekt dat het erg leuk is om een stukje achter een konijn door het bos te hollen, als hij te ver van mij af is, stopt hij en draait om. Hij krijgt die beesten nimmer nooit niet te pakken, dan moet het wel een heel ziek konijn zijn. Heel af en toe moeten de eenden aan de waterkant er aan geloven, die worden de sloot ingejaagd en dan is het verder goed. Dit deed hij ook al op brokken :P
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#1000820
Eenden horen ook in het water en vogels horen te vliegen vinden mijn honden  ;D


Maar als een eend(kaapse eend) gewoon blijft zitten weten ze niet wat ze moeten doen en druipen weer af :o
Door evds
#1001488
Ik geloof niet dat vers voeren de jachtdrift bij honden aanwakkert. De ene hond heeft meer jachtdrift dan de andere, dat zit er vanaf de geboorte al in. Wat jij hem te eten geeft verandert daar niets aan.
(Succesvol) jagen of zich wel een enorme motivator: hoe meer een hond jaagt hoe fanatieker hij wordt  :D.
Door laura86
#1002207
Bo barft al vanaf 7 weken, en ik doe jachttraining met hem. In tegenstelling tot brokkenhonden in de groep gaat hij erg zorgvuldig om met het wild dat hij moet apporteren. Ik hoor het wel vaker, maar het is dus echt de grootste onzin dat honden die BARF gevoerd krijgen achter alles aangaan en alles als voer aanzien.

Afbeelding

Afbeelding
Door claudiaB
#1002223
De 2 terriers hier zijn echte jagers. van pup af aan geweest. Toen aten ze nog brokken.
Roxy ving al muizen toen ze 7 mnd was, ze at ze toen niet op. Ik heb hier geen muizen, maar katten en vogels komen hier de tuin niet in.
Buiten worden alle zwanen,eenden en waterkippen het water in gejaagd (als ze de kans krijgen van mij) Ze laten zich niet afschrikken door gevaarlijk geblaas of geklapper van vleugels.
Terwijl Daisy de malthezer nooit heeft gejaagd. ze word al moe bij de gedachte  ;D

Ik denk dat de erfelijke aanleg meer invloed heeft dan vers eten.
Door Happy Tail
#1002605
hier jaagt er een graag achter de konijnen en hazen. maar opeten ho maar ;D krijg het er niet in. Nu ja misschien na 3 dagen vasten. maar dat is niets voor mij en Baya die gaat dan geheid galkotsen.
Door Drijver
#1013040
De kippen hebben ook echt interesse. Ze houden het niet bij meelwormpjes en pieren alleen. Af en toe moeten de honden rennen met hun eten ;D
Maar ik steek daar dan toch snel een stokje voor hoor.
Door bea
#1015651
Heb je die hond bij die kippen uitgezocht of was de hond er eerder.
Ze lijken op elkaar joh. ;D
Is me helemaal niet opgevallen vorige keer.
Door Drijver
#1015810
bea schreef: Heb je die hond bij die kippen uitgezocht of was de hond er eerder.
Ze lijken op elkaar joh. ;D
Is me helemaal niet opgevallen vorige keer.
Eindelijk iemand die het ziet :D
Ik wilde kippen die ik op Cattledogs vond lijken en de 2 buitenste vind ik daaraan wel voldoen. Dat zijn Amrock krielen.
De middelste heb ik gekregen maar die past er eigenlijk ook wel goed tussen. Dat is een Groninger Meeuwtje.
En de honden waren er eerder.
Laatst gewijzigd door Drijver op di 29 jul 2008, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door