Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#977778
Ik had hem al in de medische hoek gezet, maar vond het een twijfel gevalletje, dus daarom ook maar even hier.


Voor Nox heb ik al een halfjaar glucosamine van de d.a.
Omdat ik er te spreken ben over de multi vit. van Groene Os , heb ik eens glucosamine complex speciaal voor Nox besteld.

Nu mijn vraag :
Op de  verpakking staat dat er 320 mg calcium per 1/2 schep in zit en dat "calcium suppletie"  niet nodig is.
Nox gaat één schep per dag krijgen.(= 640 mg) + teunisbloem olie
Moet ik het % bot in haar dieet verlagen of heeft het maar een minimale invloed??

(ze krijgt ing. 45% vlees bot)
Door Lizzy
#977941
Dit soort preparaten worden altijd gegeven naast 'normale voeding'. En dat zal bij veel mensen brokken zijn. Ik denk daarom dat je er vanuit kunt gaan dat men bedoelt dat je geen calcium toe hoeft te voegen (beetje zinloze opmerking) en dat je gewoon kunt blijven voeren wat je altijd voert. Ben je er onzeker over; zou je altijd even contact op kunnen nemen met de Groene Os.
Door pallas
#978011
Lizzy schreef: Dit soort preparaten worden altijd gegeven naast 'normale voeding'. En dat zal bij veel mensen brokken zijn. Ik denk daarom dat je er vanuit kunt gaan dat men bedoelt dat je geen calcium toe hoeft te voegen (beetje zinloze opmerking) en dat je gewoon kunt blijven voeren wat je altijd voert. Ben je er onzeker over; zou je altijd even contact op kunnen nemen met de Groene Os.

Ja, ik vond het ook al een beetje een rare opmerking :-\ Maar misschien dacht ik wordt gluco wel samen met calcium opgenomen of zo..

Ik blijf dus maar de normale % aanhouden. :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door