Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Jeannette b
#976389
Hoi,
mijn hond Jake heeft vanmorgen zijn ontbijt met eendevleugels, pens en kippenlevertjes uitgespuugt en gelijk weer opgegeten. Hij lijkt niet ziek ofzo, maar ik vond dit wat vreemd. Mijn oude hond spuugt alleen als zij ziek is, je ziet haar dan gewoon groen wezen. Heeft iemand hier een verklaring voor? Hij speelt op dit moment gewoon met Boomer.
Door Boefke
#976390
Het kan zijn dat het hem een beetje dwars zat. Als mijn honden bv te grote stukken ineens inslikken willen ze het ook wel eens uitkotsen en opnieuw opeten.
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#976448
Jeannette b schreef: Hoi,
mijn hond Jake heeft vanmorgen zijn ontbijt met eendevleugels, pens en kippenlevertjes uitgespuugt en gelijk weer opgegeten. Hij lijkt niet ziek ofzo, maar ik vond dit wat vreemd. Mijn oude hond spuugt alleen als zij ziek is, je ziet haar dan gewoon groen wezen. Heeft iemand hier een verklaring voor? Hij speelt op dit moment gewoon met Boomer.

Ja dat gebeurt hier ook weleens. Vooral als het eigenlijk net iets te snel opgegeten is.
Door De Geijsjes
#976462
Heel herkenbaar. Jack schrokt ook alles in no time naar binnen en dan komt met een minuut alles er weer uit en eet hij het weer op. Ik geef Max de laatste tijd eten in de tuin ipv in de bak naast Jack en ... dat helpt! Jack neemt nu ietsje meer tijd en de laatste weken heeft hij het niet meer uitgespuugt.  ::) :P
Door Jeannette b
#976616
Ik was bang dat ik het misschien iets te koud had gegeven. Ik haal het altijd een uurtje ofzo voor het eten uit de koelkast, en spreid het dan uit in zijn bak. Soms zet ik de bak even in wat warm water, om dezelfde reden. Het lijkt me niet fijn om in zo'n rap tempo eten van ongeveer 4 graden in je buik te krijgen. Hij krijgt het dan als de kou er af is.  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door