Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dineke-cavalier
#972838
hallo,

ik heb hier voor vanavond zalm filet voor de jongens op het menu staan maar waar kan ik dat mee mixen ? want ik heb maar 30 gram per hond nu liggen en dat vindt ik toch echt te weining. :-\

groetjes dineke
Door Lizzy
#972864
Je kunt het overal mee mengen. Je kunt er wat vlees of vleesbot bij geven. Of een ander visje. Of een rauw ei met groente. Hangt er ook erg vanaf hoe groot de maaltijd moet worden. Als er nog 200 gram bij moet, kun je beter kiezen voor vlees of vleesbot. Als er net 100 gram bij moet, kan een ei en wat groente prima zijn. Wel luxe, zalmfilet! Zalmkop is goedkoper ;D
Door tieneke
#973189
Haha! de hondjes aan de zalm en wij aan een balletje gehakt  ;D
Hier eten ze 1 keer per week 1 kilo met zijn tweetjes weg,gelukkig is de hele zalm hier spotgoedkoop,3,75 per kilo  :D
Door dineke-cavalier
#973413
:D bedankt voor de tips allemaal !!
ik krijg gisteren ook een beetje kwade blikken  >:( :o van mijn parner die ineens een heel pakje zalm filet in de voerbakken zag verdwijnen.
terwijl wij die avond een tostie avond hadden. haha ;D ;D
maar het heeft de heren hier vreselijk gesmaakt en ik moet ook wel eelijk toegeven dat ik ze sinds ik geen brokken meer voer ze eigenlijk best wel een beetje erg worden verwent hier hoor !!
Door Nynke
#973471
dineke-cavalier schreef: :D bedankt voor de tips allemaal !!
ik krijg gisteren ook een beetje kwade blikken   >:( :o van mijn parner die ineens een heel pakje zalm filet in de voerbakken zag verdwijnen.
terwijl wij die avond een tostie avond hadden. haha ;D ;D
maar het heeft de heren hier vreselijk gesmaakt en ik moet ook wel eelijk toegeven dat ik ze sinds ik geen brokken meer voer ze eigenlijk best wel een beetje erg worden verwent hier hoor !!
Wat is er nu heerlijker dan je hondenkindjes te verwennen  ::) ::) ::)    ;)
Door Brecht
#973493
hier word ik ook nog wel eens raar aangekeken als ik een biefstukje over hebben en dat vervolgens in de voerbak verdwijnt  :-X ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door