Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#120833
Ze krijgt nu ongeveer twee weken visoliecapsules, maar het helpt nog niet echt.
Ik had laatst bij de DA ook speciale shampoo meegkregen voor haar vachtje, omdat ze wat schilfertjes had en het er dof uitzag.
Ik heb haar hiet pas 1 keer mee gewassen, terwijl het 3 keer per week moest.
Het leek mij wat overdreven, ze was immers net geplukt bij de trimsalon.
Maar bedankt voor de tip, ik ga toch maar eens proberen hoe het gaat als ik haar even regelmatig met die shampoo was. ;)
#126303
Nouuuu, het is wel duidelijk minder, maar nog niet helemaal weg hoor. Terwijl ik nog niet aan het wassen was geslagen ;D Ik dacht, ik ijk het nog eventjes aan, ook omdat ze dus net geplukt was en nog niet zo heel lang op vers staat (ivm haar vorige baasje) Haar vachtje ziet er nu goed uit; ik denk ook door de visolie??
#126334
volhouden hoor die olie!!!
bij mijn teckel heeft het pas na maanden resultaat gegeven.
die was helemaal kaal op de poten en daar was een soort eelt op gekomen.
ik heb alles met haar geprobeerd, wassingen met shampoo van de dierenarts, pillen, spelen ( ik was de enige die het leuk vond, en niet mijn hond).
meer meenemen zodat ze bezig gehouden werd, maar niks hielp.
ze heeft het gekregen nadat we verhuisd waren, zeg maar heimwee ???
maar na ongeveer 3 maanden visolie extra, die met borage olie van de etos, heeft ze haar op d'r poten en is ze van het likken af, geen jeuk meer en was de cirkel doorbroken
ze is ook veel vrolijker en meer tot dingen in staat, gelukkig!!!!!!
#127500
Ik las op een ander forum dat een hond aan zijn poten likte, en later zelfs begon te kluiven, door een gebrek aan zink.... ???

Zij gaf Zink-tabletjes en 2 dagen later was het over....
Tja.....ik weet niet of dit hetzelfde is, maar je zou het kunnen proberen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door