Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#959562
Volle lepel Cottage Cheese met pillen erin voor Tor, en ook 'n lepel voor Cis.
Voor beide geef ik 'n lepel Kefir, Ricotta cheese of  yogurt, om zalm/visolie capsules te verstoppen dat ik net voor de maaltijd geef.
Hardere kaas heeft TEveel zout en word ook slechter opgenomen,maar ze vinden het wel heel lekker om plakje goudse kaas te krijgen.
Door tieneke
#959569
Gisteravond kregen ze nog een lekker stukje oude verse kaas die onze klanten meebrachten op bestelling...10 kilo ligt hier nu!!!  ;D ;D

:P
Door De Geijsjes
#959571
202spots schreef: Volle lepel Cottage Cheese met pillen erin voor Tor, en ook 'n lepel voor Cis.
Voor beide geef ik 'n lepel Kefir, Ricotta cheese of  yogurt, om zalm/visolie capsules te verstoppen dat ik net voor de maaltijd geef.
Hardere kaas heeft TEveel zout en word ook slechter opgenomen,maar ze vinden het wel heel lekker om plakje goudse kaas te krijgen.
Wat heb ik het dan toch gemakkelijk met 2 labradors he. Jack en Max eten de visoliecapsules (als ze het krijgen, want meestal krijgen ze gewoon vis) zo uit de hand en kauwen het weg  :D ;D ;D. Niks geen verstoppen ...  :P ::) ;D
Door roefus
#959575
De Geijsjes schreef: Wat heb ik het dan toch gemakkelijk met 2 labradors he. Jack en Max eten de visoliecapsules (als ze het krijgen, want meestal krijgen ze gewoon vis) zo uit de hand en kauwen het weg  :D ;D ;D. Niks geen verstoppen ...  :P ::) ;D
hahahaha...ja Labradors zijn uniek (ik had vroeger ook 'n Labrador...en ik zweer dat hij rauwe uitjes had gegeten, bij wijze van spreken  ;)).
Ik geef nu niet vaak meer viscapsules..maar die gingen dus voor Roefus in 'n klein plakje leverworst...en dan NOG moest ik uitkijken...want hij spugde de capsule eruit en de worst was weg  ::) :P :D
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#959577
Hier zien ze de visoliecapsules ook als snoepje.
Qua zuivel krijgen ze hier af en toe cottage cheese, zelden een schepje yoghurt of kwark en af en toe een scheutje karnemelk. Maar eigenlijk geef ik dit niet al te vaak.
Laatst gewijzigd door Mieke L. op wo 30 apr 2008, 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#959578
De Geijsjes schreef: Wat heb ik het dan toch gemakkelijk met 2 labradors he. Jack en Max eten de visoliecapsules (als ze het krijgen, want meestal krijgen ze gewoon vis) zo uit de hand en kauwen het weg  :D ;D ;D. Niks geen verstoppen ...  :P ::) ;D
Hier ook zo uit het potje in het bekkie   ;)
het zijn en blijven een stelletje wilde zwijnen  :P
Door roefus
#959579
Nou, Roef lustte gewoon geen vis.....dus pfffffft...met die capsule.... ;D ;D ;D
Door tieneke
#959582
roefus schreef: Nou, Roef lustte gewoon geen vis.....dus pfffffft...met die capsule.... ;D ;D ;D
Ja das ook weer wat... :P
Door robbiekomvoor
#959595
goh,ik verwen mijn prinsesjes zeker te veel :),ze krijgen zo drie keer per week iets zuivels,afgewisseld van yoghurt,karnemelk,huttekase of gewoon een blokje kaas :P
Door spickenstef
#961027
mijn dalmaatje is dol op kaaskorstjes dus die krijgt ze af en toe bij haar daaglijkse portie vlees . Ook heb ik haar deze week voor de eerste keer kefir gegeven en ze is er dol op . Ik heb het haar voor de eerste keer zo in haar bak gekapt en ze is 20 keer gaan nalekken  :) . Jover nog bedankt voor de Kefir
Door bloemetje
#963487
Gebruik even de zoek-functie want ik geloof dat het met bloemetjes moet ofzo  ;D

Nimmie krijgt heel zelden zuivel. Soms weleens een miniem stukje kaas of een beetje yoghurt.
Laatst gewijzigd door bloemetje op wo 07 mei 2008, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door annielaumen
#963536
Hier krijgt Astrid 1 keer in de week kefir met een schep yochurten 2 eieren op haar vastendag
Is er nog kefir over dan krijgt ze dit vaker in de week
Ze vindt dit super lekker
Cottage cheese vindt ze ook heerlijk

Annie Laumen
Door Deesje
#963548
ik geef helemaal geen zuivel.. zie er het nut niet van in.. net zoals ik het voor mezelf zo veel mogelijk beperk krijgt kito het ook niet omdat t naar mijn mening niet in het menu van een afgespeend zoogdier hoort.. ik kan heel lang doorgaan over het onnut van (koeien)zuivel maar dat zal ik jullie besparen  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door