Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#958814
De eerste keer dat ik konijn gaf (was een poot) werd het ook niet direct opgegeten.
Heb het weer in de koelkast gelegd en de volgende dag weer gegeven. Nu is konijn geen probleem meer, van karkas tot konijnkopjes(die zijn favoriet) ze vreten er gelukkig goed van.
Door Huskymeisje
#959380
Antonia schreef: Die ervaring heb ik hier ook. De konijnen van Bob Bakker eten ze hier wel, de konijnen van Herby vinden ze maar zo, zo en de konijnen van  Miik vreten ze niet.
Iemand opperde laatst dat dat wel eens te maken kon hebben op welk eten de konijnen zijn grootgebracht. Of dat klopt weet ik niet.
Zou het echt aan de leverancier kunnen liggen? Onze honden eten nu ook minder goed, lees vrijwel helemaal niet. Ze waren altijd dol op rund, en lam. Deze keer heb ik het bij Herby gekocht ipv degene waar ik het anders kocht, omdat die er goedkoper mee is en omdat het handig is alles bij 1 adres te kunnen halen, en nu blieven de dames het niet.

Barfplaats wordt gesponsord door