Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Bonny
#955950
Ik ben nu ongeveer 4 weken bezig met een eliminatie dieet van konijn. Moet zeggen dat het heel goed gaat. Jeuk is practisch niet meer aanwezig. Geef haar ook nog steeds Drainage Compositum en Probiotica. Ik heb nu voor ongeveer nog 2 weken konijn in de diepvries. Ik moet dus eerdaags weer wat gaan bestellen bij herby.Dus als ik het goed begrepen heb, kan ik nu een nieuwe vleessoort toevoegen, en ook nog konijn geven, want dat is veilig.Maar hoelang moet ik deze nieuwe vleessoort gaan geven, geen 6 weken toch? Misschien dan ook handig om verschillende vleessoorten in een keer te bestellen. En dan elke keer een nieuwe vleessoort. Ik wil haar alleen nog geen ribben geven, ze is eigenlijk alleen nog maar eendennekken en konijn gewend. En konijn kan ik toch wel aanhouden, zeg maar voor de botten?
Door Laura2004
#955993
Ik zou per nieuwe vleessoort 2 weken aanhouden, zo heb ik het gedaan tenminste. Konijn kan je gewoon blijven geven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door