Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#957573
Drijver schreef: En om jullie nog even te laten meegenieten:

Tsja, de sjansverhalen van Cas en Chip... Er valt eigenlijk weinig over te vertellen, was in een poep en een scheet gedaan!
Dat was echt rappido en weer naar huis  :o

Ze zag hem en ze sloeg steil achterover van zijn charmante blik. Normaal gesproken tast ze een andere hond grondig af, maar hem vond ze eeeenig! Het leek wel een doktersromannetje. Chip had een voorspel nodig van 20 minuten en daarna was het hangen geblazen. Dat deel vond Cas beduidend minder dus ik moest haar wel ietwat rustig houden.
We hebben bij de eigenaar van Chip gegeten en Cas moest even beneden blijven, maar toen we naar het hotel gingen scheurde ze de trap op om hem op te zoeken  ;)

De nacht hebben we doorgebracht in een schattig hotelletje met zowaar een bed met een goede matras. Ik stond vanmorgen fit weer op.
Het hotel was gelegen aan de Main, een werkelijk prachtige plek om eindeloos te wandelen. En dat hebben we dan ook gedaan. In het hotel zelf was Cashew overal welkom, ook in de eetzaal.

Vanmorgen vroeg toch weer even langs Chip gereden op weg naar Nederland. Cas sprong uit de auto met haar staart zijwaarts, op zoek naar hem. Duwde de deur open waarachter ze hem vermoedde en toen ze hem zag lag ze weer in katzwijm voor zijn charmes.
Dit keer had Chip echter maar 5 minuten voorspel nodig, maar wederom vond Cas de koppeling te lang duren. Toen ze los waren ging Cas, net zoals gisteren, totaal uit haar dakkie. Scheurde door de tuin heen, tuimelde over Chip heen, echt totaal van de wereld   ;D.
Ik kan wel zeggen dat de dekking op zich goed gelukt is. De hondjes hebben plezier gehad  ;) .
En nu maar rustig afwachten dus.
Nou, dat is lekker gegaan, wat een romanticus ;D ;D  sterkte met wachten!
Door Lizzy
#957610
Whahahaha, dit is echt waaaaanzinnig grappig ;D ;D ;D

Goed, over 9 weken dus lekker puppies :smitten:
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#957611
Misschien staat het al ergens maar wat voor puppies komen er nu?
Door Drijver
#957763
Ha, met pijn en moeite heb ik eindelijk een avatar gemaakt. Hij is een beetje uitgerekt geworden zag ik, maar de indruk is er.
Het worden dus Australian Cattledogs, en de voorste hond is Cashew. Zij is gedekt.
Door dorinekok
#972681
Drijver schreef: En met succes. Nu nog 5 weekjes wachten.
gefelicizwaaistaart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Door tieneke
#972689
Drijver schreef: En met succes. Nu nog 5 weekjes wachten.
Puppiesss.... :P :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door