Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Tyler
#951125
:) Ik wil niet lullig doen, maar is het bekend BARF (barfing, to barf) in Amerika slang is voor kotsen dan wel overgeven? Niet z'n toepasselijke naam dus, hoewel ik weet waar het acronym voor staat. Wellicht lastig om de naam ter veranderen met zo'n uitgebreide site, maar toch ...  :)
Door Lizzy
#951127
En kom je je helemaal aanmelden hier om ons dat te vertellen?
Door mcSnurk
#951128
;D ;D ;D klopt, maar volgens mij moet het dan internationaal veranderd, dus de engelse-slang betekenis veranderen is misschien makkelijker ::)
Door audier
#951154
Tyler schreef: :) Ik wil niet lullig doen, maar is het bekend BARF (barfing, to barf) in Amerika slang is voor kotsen dan wel overgeven? Niet z'n toepasselijke naam dus, hoewel ik weet waar het acronym voor staat. Wellicht lastig om de naam ter veranderen met zo'n uitgebreide site, maar toch ...  :)
nee dat wisten we hier geen van allen....niemand hier kent engels :D
Door mcSnurk
#951167
Angelique schreef: Afbeelding  Afbeelding  Afbeelding  Afbeelding

Jeemineee....wat nu ::) ::)
whoehaha, waar haal jij die smilies toch altijd vandaan, precies mijn kapsel ;D ;D ;D, sorry, even offtopic ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#951175
gemmaa schreef: whoehaha, waar haal jij die smilies toch altijd vandaan, precies mijn kapsel ;D ;D ;D, sorry, even offtopic ;)
Als je zo'n bericht met smilies quote dan zie je in mijn bericht het adres van de smilies.

Off topic ach...ging toch al nergens over ;D ;D
Door verwonderd
#951180
Wanneer een woord in hoofdletters geschreven wordt, betekent dit dat deze letters ergens voor staan.

Ik heb echt nooit gehoord van BARFING, to BARF.  ??? Wel van barfing, to barf.  :)

Maar misschien is mijn engels niet zo goed?

Leuk kapsel overigens Angelique!  8)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#951185
Volgens mij wist niemand dit op het forum,dat BARF kotsen betekend. :o

Toch maar goed dat er iemand is die ons er op wijst ;D


Ik ga maar eens op google kijken waar  BARF voor staat :)
Laatst gewijzigd door *Marga* op di 15 apr 2008, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door YaYa
#951186
Tyler schreef: :) Ik wil niet lullig doen, maar is het bekend BARF (barfing, to barf) in Amerika slang is voor kotsen dan wel overgeven? Niet z'n toepasselijke naam dus, hoewel ik weet waar het acronym voor staat. Wellicht lastig om de naam ter veranderen met zo'n uitgebreide site, maar toch ...  :)
Wie maggu dan wel zijn? Even voorstellen is wel zo netjes ::)
Door *Natasja*
#951189
Angelique schreef: Afbeelding  Afbeelding  Afbeelding  Afbeelding

Jeemineee....wat nu ::) ::)
:-\ :-\ :-\

Ik overweeg nu toch sterk om te stoppen met BARF-en en terug te gaan naar de brokjes. Stel je voor dat mijn honden besmet raken door dat "overgeven".
Gebruikersavatar
Door Angelique
#951192
*Natasja* schreef: :-\ :-\ :-\

Ik overweeg nu toch sterk om te stoppen met BARF-en en terug te gaan naar de brokjes. Stel je voor dat mijn honden besmet raken door dat "overgeven".
Jij zoekt zeker mot met een paar Spikkels ;D ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#951223
Bovendien wonen we niet in Amerika behalve Dory dan en die barft er ook lekker op los 8)
Door 202Spots
#951536
Tyler schreef: :) Ik wil niet lullig doen, maar is het bekend BARF (barfing, to barf) in Amerika slang is voor kotsen dan wel overgeven? Niet z'n toepasselijke naam dus, hoewel ik weet waar het acronym voor staat. Wellicht lastig om de naam ter veranderen met zo'n uitgebreide site, maar toch ...  :)
Ach.. als je nagaat dat er 'n heleboel honden de hele maaltijd uitkotsen, om dan gelijk de hele  handels weer lekker naar binnen te werken...dan denk ik dat 't eigenlijk wel 'n geschikte naam is toch? ;)
En wanneer je weet wat de acromym betekend, dan kan je ook de volledige naam gebreuken als je dat makkelijker vind! 8)
Wanneer een woord in hoofdletters geschreven wordt, betekent dit dat deze letters ergens voor staan.
Ik heb echt nooit gehoord van BARFING, to BARF.   Wel van barfing, to barf.  
Maar misschien is mijn engels niet zo goed?
Ben je er al achter??
Bones And Raw Food of ook  Biologically Appropriate Raw Foods.


En Pike...je moest is weten wie er "hier" allemaal echte BARF aan de honden (en katten)te eten geeft!
Laatst gewijzigd door mahuni op wo 16 apr 2008, 00:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
#951541
Zelfs hier in Tsjechie wordt er lekker op los gekotst. :puke:

Ehhh Tyler...wat voer jij precies? Als je al een hond hebt natuurlijk...
Doodgekookte door de dierenarts aanbevolen brokkies zeker?????
Of waarschijnlijk vegetarische brokken??
Arme hond,je had beter een konijn als huisdier kunnen nemen  ;)
Hier voeren we alleen maarrrr rauwwwww  :P
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door