Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door De Geijsjes
#943554
Jojo schreef: Euh... even denken hoor. Ik heb altijd wel gedroogde long maar ja dat bevat dan weer net niets he! Maar op zich vind hij gedroogde snackjes wel lekker, gedroogde pens, gedroogde long, gedroogde eenden- en kippennekken dus tja zou best kunnen dat hij het gedroogd wel lekker vind... Alleen... hebben ze er dan niet behoorlijk veel van nodig en bevat het dan alsnog wel alle vitaminen en mineralen die ze er juist uit nodig hebben ???
Haha ... nou niet meteen te moeilijke vragen gaan stellen he  :D ;D ;D Nee zonder gekheid ... ik denk dat het aantal vitaminen en mineralen wel iets afneemt, maar of dat zo is en hoeveel weet ik niet. Alles beter dan helemaal niets toch? ???

De Rodi die genoemd wordt kan wel eens de uitkomst bieden voor je! Ik hoop dat je een oplossing vind ;)
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#943597
Heb je al eens geprobeerd om de organen megaflinterfijn te snijden en dan te mengen met een flinke schep huttenkase of een eitje. Werkt hier als een trein bij meneer levereetmuts Bruin. En biologische lever, die lusten de meeste leverhaters ook vaak wel.
Door Jojo
#943957
Judith van Sam schreef: Heb je al eens geprobeerd om de organen megaflinterfijn te snijden en dan te mengen met een flinke schep huttenkase of een eitje. Werkt hier als een trein bij meneer levereetmuts Bruin. En biologische lever, die lusten de meeste leverhaters ook vaak wel.
;D zelfs slagroom likt ie er van af/tussen weg!!
In iniministukjes knippen doe ik zowieso, zelfs de kippenhartjes gaan nog in 3en :o Kippennekjes vind hij lekker, knip ik die ook in stukjes, roer het geheel doorelkaar, pikt ie nog 1 voor 1 de stukjes kippennek er tussen weg. Heeft ie heel perongeluk toch een stukje orgaan te pakken dan spuugt ie het naast zn bak weer uit >:( Denk dat het ook wel wat te maken heeft met de structuur van dat orgaanvlees. Het liefst eet hij dingen waar ie eens even flink zn tanden in kan zetten zeg maar.
Maaar... hij heeft voorlopig weer een beetje kvv naar binnen, gisteravond wat haaksbarf lam/kip (niet geheel vrijwillig maar het zit er in, moest het laatste beetje met de hand voeren :-[) en vanmorgen een boterham besmeerd met 3 rondjes energique ::)
Ga toch eens kijken naar die rodiburgers gezien daar dus ook organen doorheen gemalen zitten :bulb:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door