Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#924573
heb ik toch even een paar mooie zalmmoten gescoord bij de visboer!!!!
hoop dat ze daar ook niet van spugen want de sardientje is zeker bij vinci nog geen succes!!
ellen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#924637
[quote="vanaalst"]
heb ik toch even een paar mooie zalmmoten gescoord bij de visboer!!!!
hoop dat ze daar ook niet van spugen want de sardientje is zeker bij vinci nog geen succes!!
ellen
[/quote]

Dan zou ik het in kleine porties verdelen. Vaak is bij vis spugen "te veel in één keer" het toverwoord.
Door tiny
#924691
Zalm is hier een groot succes. Het leuke is dat als de honden zalmrug krijgen waar nog heel wat vis/vlees aan zit, onze dochter staat te kwijlen. Zij is gek op zalm. Volgende zal ik weer even wat bestellen bij de visboer. Ik krijg heeeeeeel veel tegelijk. Maar hij krijgt dan ook altijd wel weer iets lekkers van mij. ;D
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#924714
[quote="vanaalst"]
heb ik toch even een paar mooie zalmmoten gescoord bij de visboer!!!!
hoop dat ze daar ook niet van spugen want de sardientje is zeker bij vinci nog geen succes!!
ellen
[/quote]

Nou dat mag ik toch hopen! Zalmmoten zijn gewoon hartstikke duur.
Door Nynke
#924772
[quote="Rovanna"]
Nou dat mag ik toch hopen! Zalmmoten zijn gewoon hartstikke duur.
[/quote]

Ellen heeft geld zat :D :D :D :D ;)
Door Borke
#924786
Zalm moten die eten wij zelf wel, de honden krijgen koppen en daar zijn ze dol op!
Door roefus
#924803
Hier zijn de honden echt niet dol op koppen, die eten ook moten  :P
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#924832
ze vonden het heerlijk!!!
Alleen dat zwarte monster liet de zalmmoot in eerste instantie zo langs zijn keel naar binnen glijden en daar kon hij dus voor een tweede keer van genieten!!!
verder nog geen spuugincidenten geweest.
een succes, zal volgende week m'n charmes weer in de strijdt gooien bij de visboer..................
ellen
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#924840
okè zeg, als jij toch je charmes weer in de strijd gaat gooien, kan ik wel m`n bestelling aan je doorgeven, gegarandeerd dat je er mee thuis komt.
Een gerustellende gedachte.................................
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#924847
[quote="de Meiden"]
okè zeg, als jij toch je charmes weer in de strijd gaat gooien, kan ik wel m`n bestelling aan je doorgeven, gegarandeerd dat je er mee thuis komt.
Een gerustellende gedachte.................................
[/quote] >:(
>:( >:( >:( >:(
zeg ben jij niet je koffers aan 't pakken...............................
Wacht maar, nog 2 weken en dan zal ik eens kijken of die charmes van jouw nog tot uiting komen!!!!
ellen
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#924851
o, dat komt best inorde met die koffers !!!

Volgens mij moet Zimba z`n charmes in de strijd gaan gooien en ik probeer hem zo goed mogenlijk te begeleiden en dat is maar goed ook want als het anderom zou zijn kan je beter thuis blijven...............
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#924855
valt ozo mee hoor!
Bus haarlak, lippenstiffie, beetje poeder, kappertje en alles is weer in orde ::) ::) ::) ::)
Alle gekheid op een stokkie, ben blij dat je het wil doen.
Als beloning krijg je misschien wel een paar zalmmoten 8)
ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door