Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe eten onze honden in 2008?

Volledig BARF
57
41%
BARF en KVV
54
39%
Alleen KVV
18
13%
Anders
9
7%
Door Nynke
#1070626
spickenstef schreef: ik bedoelde ze afgeven aan hen . ze hebben een grote mand staan dan kan je doneren voor het dierenasiel . Voor mij is die zak brokken niets meer waard
da's een goed idee !!!  :) :)
Door *wendy*
#1070654
Sinds een paar weken 's ochtends een klein beetje KVV ivm de Gluco en medicijnen voor Gandor.
En dan de echte maaltijd BARF.

Owen liep vd week 's ochtends te mopperen omdat Gandor weer aan het meuten was met een karkasje (was vergeten wat KVV eruit te halen) en toen werd ie boos op me.......een hond met zoveel problemen, ik hield me niet aan de afspraak, zou maar 1 ding voeren bijv Bibi enz enz. Dus ik zeg droog: hoe vind je het de laatste weken met hem gaan? Tsja zegt ie hij glimt wel heel erg en hij lijkt zich goed en beter te voelen.
Dus ik zeg dat ik al weken niet anders doe dan verschillende dingen voeren. TOen was ie stil  ;D
Door Laura2004
#1071019
Huskymeisje schreef: is volgens mij een keten dsz in Belgie

BTW, klopt mijn stem van eerder dit jaar niet meer. Onze honden staan niet meer op kvv/barf maar volledig op barf  ;D
:thumbup:
Door arlette
#1082983
Hoi,
Mijn twee honden eten kvv en steeds meer barf.
Vorig jaar kvv aangevuld met kippenekken, - vleugels, konijn (uit supermarkt) enz. Nu reeds ongeveer twee keer per week barf (volledig prooidier) en het bevalt hun uitstekend.
Mijn jonge hond van zes maanden heb ik onmiddellijk overgezet op dat menu en ze doet het heel goed. Ze ziet er heel mooi uit.
Groetjes
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door