Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Hoe eten onze honden in 2008?

Volledig BARF
57
41%
BARF en KVV
54
39%
Alleen KVV
18
13%
Anders
9
7%
Gebruikersavatar
Door Nitus
#929898
*Dorothea* schreef: Vallen de enkelvoudige versies van smuldier ook onder kvv?
Ik stel zelf samen, maar geef pens en rundvlees van smuldier.
Is dat dan 100% BARF of BARF en kvv?  :-\
Van mij mag je dat  gewoon BARF noemen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#929947
*Natasja* schreef: Beau volledig BARF, Benthe bijna volledig BARF: alleen orgaanvlees eet ze van Rodi. Maar ik stem toch lekker op 100% BARF  :)
Ook deze is goed gekeurd door de ballotagecommissie ;D
Door Femke
#930372
In tegenstelling tot vorig jaar eten mijn honden nu weer 90% KVV (er zullen niet veel mensen zijn die de switch van BARF terug naar KVV maken)
Regelmatig nog een barfhap omdat volledig KVV toch niet best is voor het gebit. Echter, bij Loebas ligt het er 9 van de 10 keer binnen een paar minuten weer uit. En dat is ook de reden dat ze doorgaans KVV krijgen.

Ik vind het jammer, want barfen vind ik nog steeds het meest ideaal. Zowel voor de honden als voor mijn portomonnee  :-X :P
Door Ianthe
#932648
Vorig jaar rond deze tijd had ik alleen Xena (twee honden in 1 jaar erbij  :whistling: ) en die stond op volledig barf. In de loop van het jaar kregen we Scence erbij en die heeft tot nu toe op KVV gestaan. Attis hebben we nu 5 weken en die at KVV + barf. Maar met ons nieuwe menu wordt het als alles goed gaat: Alle 3 volledig barf :D
Laatst gewijzigd door Ianthe op za 15 mar 2008, 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fynn
#937006
Alledrie nu volledig op barf sinds een maand of twee.
Had ik niet verwacht maar na een tijdje wil je toch zelf samenstellen.

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door