Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door patrick & bullies
#923180
ben vandaag definitief met de brokken gestopt. mijn bullterrierpup is mijn eerste hond die op kvv groot gaat worden, het is gewoon een wereld van verschil. vorige week had ze diaree, ik heb haar 1 dag Vifit bosvruchten gegeven en het was over, heeft iemand hier ook ervaring mee?

groetjes patrick  ;)
Gebruikersavatar
Door Madera
#923253
nee maar kijk wel uit met smaakjes yoghurtjes, hierin zit vaak suiker en/of zoetstoffen. deze zijn niet gezond voor je hond. Nu zal dat voor een keertje niet veel uitmaken hoor
Door Huskymeisje
#923859
weg met die brokken. helemaal top. Mooi om te zien hoe goed ze het zonder doen he? Ik zou geen vruchtenyoghurt geven. Zelf geef ik biogarde naturel.

hoe oud is je pup nu?
Door patrick & bullies
#924185
mijn pup is vandaag 6 maanden geworden. heb net weer een lading kvv bij de jumbo weggehaald, daar moet je altijd als de kippen bij zijn het is altijd snel uitverkocht. ze weegt nu 22.5 kilo de da zei vandaag het was een flinke pup. ze heeft nu al meer massa als mijn oudere bull. ben benieuwd wat het wordt.

groetjes patrick  ;)
Door Boefke
#924206
Ik denk niet dat de diarree door de vifit is overgegaan, als je dat bedoelt, maar gewoon door de goede weerstand die je hond heeft op (voorheen deels begrijp ik uit je verhaal?) kvv. Fijn he, als je weet dat je je hond goed te eten geeft ;)
Door Huskymeisje
#924211
patrick & bullies schreef: mijn pup is vandaag 6 maanden geworden. heb net weer een lading kvv bij de jumbo weggehaald, daar moet je altijd als de kippen bij zijn het is altijd snel uitverkocht. ze weegt nu 22.5 kilo de da zei vandaag het was een flinke pup. ze heeft nu al meer massa als mijn oudere bull. ben benieuwd wat het wordt.

groetjes patrick  ;)
Heb je geen fotootje? Ik ben wel benieuwd naar je stel. Heb je ze beide op kvv of alleen je pup?
Door patrick & bullies
#924350
ik heb wel enkele fotos maar ik krijg het maar niet voor mekaar om ze op de site te krijgen. ben ik blijkbaar te dom voor  ;D
mijn oudere bull is opgegroeid met brokken, ze heeft altijd last gehad van zgn olifantenhuid in de liezen, bezoekjes aan de da hadden geen resultaat, diverse soorten brokken ook niet, na wat contact te hebben gehad met andere bullebaasjes, huidproblemen schijnt bekend te zijn bij dit ras, blijkt dit vaak aan het eiwitgehalte in het voer te liggen, nu voor ik Duck pens compleet, sinds een half jaar, en alles is opgelost. gelukkig!!!!!!!!!!

groetjes patrick, quincy en diva
Door Huskymeisje
#924902
patrick & bullies schreef: ik heb wel enkele fotos maar ik krijg het maar niet voor mekaar om ze op de site te krijgen. ben ik blijkbaar te dom voor  ;D
kan ik me niet voorstellen. Via photobucket gaat het heel makkelijk.
patrick & bullies schreef: mijn oudere bull is opgegroeid met brokken, ze heeft altijd last gehad van zgn olifantenhuid in de liezen, bezoekjes aan de da hadden geen resultaat, diverse soorten brokken ook niet, na wat contact te hebben gehad met andere bullebaasjes, huidproblemen schijnt bekend te zijn bij dit ras, blijkt dit vaak aan het eiwitgehalte in het voer te liggen, nu voor ik Duck pens compleet, sinds een half jaar, en alles is opgelost. gelukkig!!!!!!!!!!
Dat is helemaal geweldig zeg :thumbup:
Door Huskymeisje
#925109
patrick & bullies schreef: zou je mij dat kunnen uitleggen hoe dat gaat met de fotos?

groetjes patrick
Je zou dit topic eens kunnen lezen:

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 291.0.html

Zelf werk ik graag met photobucket omdat je daar de kant en klare link al onder je foto hebt staan. Je moet wel een account aanmaken op photobucket en dan kun je de foto's vanaf je eigen schijf uploaden. Onder de foto staan dan een aantal links die je kunt gebruiken en voor hier moet je de IMG code hebben. Gewoon kopiëren en hier in je bericht plakken.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door