Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
#635554
Juf-Marjan schreef: Op het laatst ging ze inderdaad steeds met haar tandjes over het bot, is dat niet goed? Dat ze moe is geworden vind ik geen probleem hoor, kan ik even lekker pc'en. ;D
Wanneer het langer dan 30 min is dan is het geen tanden schoonmaken meer, dan word het tanden slijten werk..
En moeie kaken is ook geen lekker gevoel :-\
Door Lizzy
#635641
Dorothea2 schreef: KVV wordt ook niet onderzocht op de aanwezigheid van bacterien. Bovendien is er in elke bak kvv wel een bacterie te vinden, puur vanwege het feit dat het rauw vlees is en op rauw vlees zitten nou eenmaal bacterien.
Kant en klaar versvlees wordt bij mijn weten wel gecontroleerd op de aanwezigheid van bacterieen. En dat is gelijk ook zo'n beetje het enige waar het op gecontroleerd wordt... Het wordt niet gecontroleerd op inhoud (of de vitamines en mineralen die op de verpakking staan ook echt in het voer zit) maar het wordt wel gecontroleerd op bacterieen. En volgens mij niet voor de hondenvolksgezondheid maar voor de mens. Zodat, als deze zo'n pakkie vastpakt en daarna een boterhammetje, hij niet gelijk dood neerstort van een voedselvergiftiging ;D

Maar Juf-Marjan, jouw hond likt zeker nooit aan z'n achterste? Want daar zitten een partij bacterieen :o! En jouw hond eet zeker ook nooit poep van paarden, katten en andere dieren? En jouw hond eet zeker nooit een lijkje van een muisje of molletje of vogeltje of konijntje? Hihihi, volgens mij maakt iedere hond zich daar met regelmaat "schuldig" aan, want het zijn gewoon viezerikken. En geloof me, dat prachtige lapje vlees uit de supermarkt: daar zitten minder bacterieen aan als aan de dingen die ik zojuist heb genoemd ;)!
Door bloemetje
#635749
Juf-Marjan wij hebben het hierover nog gehad op een ander forum  ;).
Ik wilde nog even zeggen dat ik je heel dapper vind dat je het toch rauw gegeven hebt  ;D
Door Juf-Marjan
#635824
bloemetje schreef: Juf-Marjan wij hebben het hierover nog gehad op een ander forum  ;).
Ik wilde nog even zeggen dat ik je heel dapper vind dat je het toch rauw gegeven hebt  ;D
Dank je, maar ik vond het wel eng hoor  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door