Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#94812
Nou ben net terug van een kennis, en heb daar ff 4 nekkies mee gekregen. Vanmiddag al een stukje geprobeerd, zij heeft er iets meer ervaring mee dus kon ze gelijk ff kijken of hij er goed op kauwt. Nou meneer zit het uitgebreid fijn te kauwen, totdat ik het haast niet meer hoor kraken en slikt het dan door. Ik neem aan dat hij er dan goed op kauwt. Volgens haar deed hij het keurig netjes. Vanavond een hele gegeven en ook deze werd eerst tot moes gemalen tussen z´n kaken en toen voorzichtig doorgeslikt. En nu de komende twee dagen kijken of het er netjes weer uitkomt.
Wat anders waar ik nog niet aan had gedacht, stel dat het niet goed gaat. Wat zijn dan de symptonen waaraan ik kan herkennen dat er iets dwars zit???
Door diana
#94818
nou met kippen nekken hebben mijn honden geen enkel probleem
ik herken ze in ieder geval niet
en wanneer ze wat dunnere ontlasting hebben geef oik ze wat kippen nekken en minder eten en hup
de volgende dag is het weer lekker stevig.
ze kosten mij 1 euro de kilo
bij de poelier .
Door Boston
#94895
Hier hebben we ook nog nooit problemen gehad met kippennekken. Het zijn heerlijke stukjes om mee te beginnen,volgens mij kan daar bijna niks mis mee gaan. Mocht het niet verteerd zijn dan zal je dat morgen waarschijnlijk wel zien bij zijn ontlasting ;) maar daar ga ik niet vanuit hoor.
Door Janet
#95301
Breezer schreef:Wat anders waar ik nog niet aan had gedacht, stel dat het niet goed gaat. Wat zijn dan de symptonen waaraan ik kan herkennen dat er iets dwars zit???
Maagpijn/aanhoudende diarree of extreme jeuk. Maar dat merk je meestal dezelfde dag of hooguit de dag er na.
Laatst gewijzigd door Janet op wo 12 mei 2004, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door