Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Barrak
#903361
Ik voer 20% orgaan en verdeel dat over 3 porties per week. Nu heb ik konijn-lever, konijn-niertjes, eend-hart, pens en kip-maagjes. Van pens heb ik meer dan de rest dus ik geef bijvoorbeeld:
maandag pens, woensdag hart, zaterdag maagjes, maandag pens, woensdag lever en zaterdag niertjes. Daardoor krijgt Barrak 1x per 2 weken lever. Nou lees ik ergens anders het advies om vooral lever elke week te geven. Hoe zit het nou? Ik heb alles al in porties in de vriezer zitten maar als de voorkeur naar 1x per week gaat dan is dat ook zo geregeld.
Gebruikersavatar
Door pike
#903390
lijkt me ook, lekker laten zitten en volgende keer anders verdelen.
ik geef normaliter 1x per week lever, 1x per week hart, 1x per week nier en de overige dagen pens.
Door Lizzy
#903524
Barrak schreef: Ik voer 20% orgaan en verdeel dat over 3 porties per week. Nu heb ik konijn-lever, konijn-niertjes, eend-hart, pens en kip-maagjes. Van pens heb ik meer dan de rest dus ik geef bijvoorbeeld:
maandag pens, woensdag hart, zaterdag maagjes, maandag pens, woensdag lever en zaterdag niertjes. Daardoor krijgt Barrak 1x per 2 weken lever. Nou lees ik ergens anders het advies om vooral lever elke week te geven. Hoe zit het nou? Ik heb alles al in porties in de vriezer zitten maar als de voorkeur naar 1x per week gaat dan is dat ook zo geregeld.
Eens in de twee weken is ook prima. Het komt niet zo krap allemaal. Je kunt een procent of 3 a 5 aan lever geven. En ik schrijf als richtlijn altijd 1 keer per week lever.
Door Barrak
#903781
Lizzy schreef: Eens in de twee weken is ook prima. Het komt niet zo krap allemaal. Je kunt een procent of 3 a 5 aan lever geven. En ik schrijf als richtlijn altijd 1 keer per week lever.
Dan hou ik het voorlopig zo. Over 2 weken gezien is het percentage lever 5%. Bedankt voor het meedenken
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door