Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Chubby
#898891
Een hele braadkip weegt zo'n 1000 gram.. Dus lijkt mij dat je wat anders hebt  Laura  ;)

Gisteren parelhoenkarkas gewogen en die doen ongeveer een kilo, zou je die kunnen hebben?
Door laura86
#898932
Dat lijkt me dan waarschijnlijker ja. Ik denk dat ik dan de kip en parelhoen met elkaar heb verwisseld...

Dat krijg je als je nog nooit Barf spul hebt besteld en het allemaal niet gestickerd is ;D
Door Chubby
#898964
Ik stond gisteren ook voor het eerst met parelhoen..  :D Me af te vragen wat het zou zijn..

Gewoon je lijst afvinken en wat er dan overblijft is dat wat je niet kunt herkennen  ;D
Door audier
#898989
laura86 schreef: ff een vraagje tussendoor:
Ik heb ook karkassen (volgens mij), maar deze wegen ongeveer 800 gram  :-\
Ik dacht dus dat het kip was, maar kan dat wel?

Ik heb er hier net een stuk of 8 gewogen maar hier zijn ze allemaal zo rond de 100 gram. De een 98 en de ander 120. De zwaarste woog 200 gram. En daar zit echt nog veel vlees aan...
Maar er zit er geen een bij die in de buurt van de 800 komt. Heb je wel kip??

Groetjes, Karin
Door audier
#898994
Oh sorry..........had niet verder gelezen...je was er al achter dat je parelhoen had... :-X :-X

Groetjes, Karin
Gebruikersavatar
Door pike
#899321
Nou ik heb koop hier toch wel eens kipkarkassen van een ons of acht. Dat zijn dan best flinke dingen, en de organen zoals hart, lever, slokdarm en een (gevulde) maag zitten er dan ook nog in. Misschien van oudere (soep)kippen?
De kipkarkassen van Herby zijn doorgaans veel kleiner.
Gisteren heb ik parelhoenkarkassen, totaal 1200 gram,  ontdooid (die zitten doorgaans per 3 stuks verpakt), en dat bleek na ontdooiing toch echt één heel eendkarkas te zijn! Nooit besteld, dus soms gaat er ook wel eens wat fout. ;)
Door audier
#899400
pike schreef: Nou ik heb koop hier toch wel eens kipkarkassen van een ons of acht. Dat zijn dan best flinke dingen, en de organen zoals hart, lever, slokdarm en een (gevulde) maag zitten er dan ook nog in. Misschien van oudere (soep)kippen?
De kipkarkassen van Herby zijn doorgaans veel kleiner.
Gisteren heb ik parelhoenkarkassen, totaal 1200 gram,  ontdooid (die zitten doorgaans per 3 stuks verpakt), en dat bleek na ontdooiing toch echt één heel eendkarkas te zijn! Nooit besteld, dus soms gaat er ook wel eens wat fout. ;)
Die van mij waren echt kip.....waar mijn man werkt snijden ze alleen maar kip  :)
En daar zaten niet van die zware bij....jammer genoeg
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door