Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door audier
#889366
De Geijsjes schreef: In Zevenhuizen bij Clazing Export is het 0,50 per kilo.  :) Is adres uit de lijst! Is ook niet erg ver van zoetermeer vandaan, zo aan te rijden! ;)
Ja daar heb ik ze dus vandaan...10 kilo 5 euro....en ze slachten er echt zat per dag dus kippennekken zat...

Heb net 10 kilo gehaald en ze hebben er net dus ieder 3 gekregen...geen idee met hoeveel ik kan beginnen dus maar voorzichtig aan dacht ik...of is dit te voorzichtig?
Door De Geijsjes
#889498
marga1953 schreef: Wat vreemd ik heb ze een keer gebeld en toen waren ze veel duurder >:(
Maar heb je wel aardig gedaan dan?  :D ;D Haha, nee geintje hoor! Het enige is dat je dan wel gelijk 10 kilo moet afnemen, want ze doen het niet per kilo.  ;)
Door audier
#889582
De Geijsjes schreef: Maar heb je wel aardig gedaan dan?  :D ;D Haha, nee geintje hoor! Het enige is dat je dan wel gelijk 10 kilo moet afnemen, want ze doen het niet per kilo.  ;)
Ja en ze zijn niet krenterig met afwegen want ik had wel 12 kilo in totaal :D voor 5 euro dus...
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#889650
Weet je ook misschien ook of ze eendagskuikentjes hebben?
en zo ja wat de prijs is?

En eventueel andere kip onderdelen :)
Door audier
#889704
Eendagskuikens zullen ze denk ik niet hebben maar andere kiponderdelen waarschijnlijk wel hoor....op zaterdag is het daar megadruk mat afhaalmensen en die zullen heus niet alleen nekken kopen....ik weet alleen niet wat dat kost. Maar je kan ze gewoon bellen en dan vragen hoor.....hebben wij van de week ook gedaan.
Door Golum
#889770
audier schreef: Ja daar heb ik ze dus vandaan...10 kilo 5 euro....en ze slachten er echt zat per dag dus kippennekken zat...

Heb net 10 kilo gehaald en ze hebben er net dus ieder 3 gekregen...geen idee met hoeveel ik kan beginnen dus maar voorzichtig aan dacht ik...of is dit te voorzichtig?

Ik zou ongeveer de hoeveelheden aanhouden die ze ook van kvv krijgen. Je kunt bijvoorbeeld de helft van de maaltijd kvv geven, de andere helft nekken.
De hond van 54 kilo zal vast meer eten dan de kleinere  :D
Door audier
#889798
Golum schreef: Ik zou ongeveer de hoeveelheden aanhouden die ze ook van kvv krijgen. Je kunt bijvoorbeeld de helft van de maaltijd kvv geven, de andere helft nekken.
De hond van 54 kilo zal vast meer eten dan de kleinere  :D
Nou........die van 54 kilo eet er niet zo veel want hij vindt het maar rare dingen...hij eet ze alleen als er een ander in z'n buurt komt want stel je voor dat ze ze afpakken... :)

Maar ik begrijp wat je bedoelt...gewoon het totaal aan gewicht aanhouden....de kvv minderen en de kippen toevoegen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door