Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#889595
Tja als je hond niet graag eend eet zou ik dus kiezen voor een andere vette vleessoort. Een stuk pens met vet eraan is ook wel een goeie om hond een klein beetje body te geven. Je kan ook gewoon wat meer voeren als dat lukt.
Nou weet je wat het is Pallas? Pezzo is gewoon een enorme muts met alles waar hij meer moeite voor moet doen dan hapslikweg zoals Carnibest. Alleen eendennekken kosten hem niet veel moeite, maar eendepoten, kipkarkassen, pareloenkarkassen, daar wordt hij niet blij van :-X :-\
Door flin
#889622
Nynke F schreef: Pezzo is gewoon een enorme muts met alles waar hij meer moeite voor moet doen dan hapslikweg zoals Carnibest.
heb er hier precies zo'n èèn, maar dan in de vorm van kat;
in't begin dacht ik nog aan spierpijn in de kaak?
slechte kiezen?
toen: in de lengte van tijd/bezig zijn met eten?
(kvv zit er zó in)(en na 5 min knauwen op vlees/bot is de tijd om?ofzo?)
(hij loopt gewoon weg...)

affijn, na ècht vanalles geprobeerd te hebben; 
(op zich eet hij wèl alle smaken)
krijgt deze grrrmble-kat  nu dus 3 x op 'n dag,(èn dus met wat extra vet/vel) om toch een beetje 'netjes' te blijven,

terwijl de andere 2 's morgens een minimaal hapje krijgen (kvv) en 'savonds een flinke bak vlees/bot... (zonder vet/vel); zonder problemen :)

snappen doe 'k 't ook niet, helaas... :-\
Door Nynke
#889623
Hoi Flin, gek is dat he, zo'n verschil ?? Jeppe en Gunnar vinden knagen heerlijk  :D en Pezzo is echt vreselijk vervelend. Ik heb hem vanmorgen weer een piepklein beetje Carnibest gegeven en daarna een stuk parelhoenkarkas, meneer blieft het gewoon niet. Vanavond had ik wat stukjes runderspiervlees, nee hoor. Morgen krijgt hij weer een stuk eendepoot.
Door flin
#889631
Nynke F schreef: Hoi Flin, gek is dat he, zo'n verschil ??
'k vind 't eigenlijk ook heel vervelend;
'k heb niet altijd de mogelijkheid om met tussenpozen 3 x op 'n dag te voeren,
maar voel me dus wèl verantwoordelijk voor z'n aanzien en welzijn...

helaas denkt de kat er in dit geval niet over na.. ;)
Door Nynke
#889633
'k vind 't eigenlijk ook heel vervelend;
'k heb niet altijd de mogelijkheid om met tussenpozen 3 x op 'n dag te voeren,
maar voel me dus wèl verantwoordelijk voor z'n aanzien en welzijn...
Het is ook heel vervelend. Kijk, als het Jeppe was die het niet lust, nou jammer dan, die moet toch een pondje afvallen 8) maar Pezzo is al zo'n schrielkipje, dan vind ik het gewoon zielig :-X :-[
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door