Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door pallas
#885690
Dian schreef: met de rollator????? :sofa:

proest     ;D ;D ;D de rollator is gelukkig alweer terug naar de zorgwinkel!!!
Nu loop ik nog wel met jezus-sandalen aan want schoenen aan lukt nog niet >:( >:( >:(

Maar omdat het geen 30 graden buiten is ga ik hem toch maar niet ff lopend brengen!!!

(stelletje m*tsen)
Door Nynke
#885691
Luie donder :D ::) ;D ::)       ;)

Moraal van dit verhaal: Ellen heeft meer aan mij, ik kom hem ook nog brengen :drive1: en ophalen :drive1:

Sexy; sandalen in de winter :D :D :D :D
Door pallas
#885695
Nynke F schreef: Luie donder :D ::) ;D ::)       ;)

Moraal van dit verhaal: Ellen heeft meer aan mij, ik kom hem ook nog brengen :drive1: en ophalen :drive1:

Sexy; sandalen in de winter :D :D :D :D

>:( >:( >:(

misschien wordt het nog een rage sandalen in de winter...was ik lekker de eerste die dat deed :ras:

als je nog een adresje heb voor electrieke sokken houd ik mij aanbevolen en mag je ze zelfs even komen brengen met de  :drive1:
Door Nynke
#885766
Sorry meissie, electrische sokken ken ik niet 8)  maar ik moet wel meteen denken aan zo'n grote pantoffel die werkt als een electrische deken.

In april gaan we een weekje naar het Drents-Friese wold, woon je daar in de buurt? ::)
Door pallas
#885845
Nynke F schreef: Sorry meissie, electrische sokken ken ik niet 8)  maar ik moet wel meteen denken aan zo'n grote pantoffel die werkt als een electrische deken.

In april gaan we een weekje naar het Drents-Friese wold, woon je daar in de buurt? ::)
'

nee, nog verder naar het noorden. maar Minna woont daar wel, doe haar dan maar de groetjes :)
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#886472
AstridStraver schreef: Ik heb hem ook - super ding!
Hallo Astrid,

Heb jij de rvs uitvoering of met de kunststofmandjes?

Groetjes Linda
Door pallas
#889345
Vandaag voor het eerst de droogmachine aan gezet. het is een Rommelsbacher iemand ervaringen met deze droger?
Er zit nu rundvlees en konijnelever in...ben benieuwd hoe ie het doet.
Door maddoc
#889553
Angelique en Evelyn02 hebben hem, zie 'droogmachine geleend',  ik heb hem in bestelling, hoop hem over een paar dagen in huis te hebben.
Ben benieuwd hoe hij jouw bevalt!
Door pallas
#889557
maddoc schreef: Angelique en Evelyn02 hebben hem, zie 'droogmachine geleend',  ik heb hem in bestelling, hoop hem over een paar dagen in huis te hebben.
Ben benieuwd hoe hij jouw bevalt!
Gaat echt super goed :)
De eerste lading runderstrips en leversnoepjes liggen in de snoepbakjes. Normaal doe ik de oven er een uurtje of 8-10 voor aan, nu was ik in 5 uur klaar. En ik kan ook meer tegelijk maken.
De roosters zijn ook makkelijk schoon te maken.
Ik heb er nu een lading appelschijfjes met kaneel in (af en toe moet je ook wel eens wat lekkers voor jezelf maken ;D )
Door maddoc
#889569
klinkt goed, op welke stand heb je hem gezet?
goed idee van die appelschijfjes, hou ik in gedachten
Door pallas
#889677
maddoc schreef: klinkt goed, op welke stand heb je hem gezet?
goed idee van die appelschijfjes, hou ik in gedachten
Ik heb hem nu op de hoogste stand gezet (ben nog al een ongeduldig tiep :D )
De appelschijfjes zijn ook jammie....laat de kinderen het maar niet horen want dan zijn ze meteen op 8)

De schijfjes waren bedoeld als snackje ipv chips ofzo, maar ik vrees dat ik ze zo achter elkaar opvreet ;D ;D
Door maddoc
#892827
nou de Rommelsbacher is hier ook gearriveerd en gisteren gelijk uitgeprobeerd. tegen de tijd dat ik het er allemaal in had liggen was het tijd om naar het werk te gaan, dus maar op de laagste stand, 250wt, gezet, 7 uur later weer terug, maar op 250wt schiet niet op, dus toen maar op de hoogste stand gezet voor nog 3-4 uur (op de timer).
ik had er carnibest Eend, eendenhartjes en kippenlevertjes in gedaan, dus weer even voorraad.
kwam ik 's ochtends de keuken in, al het lekkers lag er nog in (timer toch wel handig), hadden de katten  alsnog de boel haast geplunderd en met het apparaat aan het schuiven gegaan! dat was haast gelijk einde apparaat, stond nog net op het randje vh aanrecht.
ben heel blij dat ik voor deze heb gekozen, met de optie vd hogere standen en echt makkelijk schoon te maken bakken.
Door pallas
#893731
maddoc schreef: nou de Rommelsbacher is hier ook gearriveerd en gisteren gelijk uitgeprobeerd. tegen de tijd dat ik het er allemaal in had liggen was het tijd om naar het werk te gaan, dus maar op de laagste stand, 250wt, gezet, 7 uur later weer terug, maar op 250wt schiet niet op, dus toen maar op de hoogste stand gezet voor nog 3-4 uur (op de timer).
ik had er carnibest Eend, eendenhartjes en kippenlevertjes in gedaan, dus weer even voorraad.
kwam ik 's ochtends de keuken in, al het lekkers lag er nog in (timer toch wel handig), hadden de katten  alsnog de boel haast geplunderd en met het apparaat aan het schuiven gegaan! dat was haast gelijk einde apparaat, stond nog net op het randje vh aanrecht.
ben heel blij dat ik voor deze heb gekozen, met de optie vd hogere standen en echt makkelijk schoon te maken bakken.
Oeps, was je hem bijna kwijt aan de katten :P
Het schoonmaken valt mij ook 100% mee.
Van de week heb ik haasvlees erin gehad, op de hoogste stand was ik met ruim 4 uurtjes klaar.
Zeker met drie keer trainen in de week en Didot's allergie is het een uitkomst.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door