Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Vief
#881092
Mijn "brokken en blik-honden" hebben buiten zo nu en dan pens niet eerder rauw vlees gegeten. Nu heb ik in mijn enthousiasme gisteren kippenpoten uit de vriezer gehaald....maar als ik barf voor beginners lees is dat niet zo verstandig? Zou ik ze misschien aan diggelen kunnen slaan en toch proberen? Of toch beter starten met iets anders?
Door Do
#881094
eigenlijk zou ik eerst starten met kvv, gewoon om de maag alvast te laten wennen aan rawe voer
maar........... kapot slaan die handel en geven
Gebruikersavatar
Door Angelique
#881096
Start maar met wat anders. Kipnek o.i.d. Die poten zijn echt te hard voor een broketende beginner. Liggen ze al uit de vries, haal dan het vlees er maar vanaf en kiep de rest weg.
Door peerle
#881097
Ik zou wel gewoon alles platslaan en geven, als je honden groter zijn dan pakweg beagles. Zo zie je maar dat mensen erg verschillende meningen kunnen hebben ;). Volgende keer beter op zoek naar kippenek idd.

Ik zie de nood niet persé om kvv te beginnen geven, als je goed weet waar je mee bezig bent. Ik ben ook van brok recht naar barf overgestapt zonder kvv-tussenstap.

Groetjes,
Veerle
Door tieneke
#881105
peerle schreef: Ik zou wel gewoon alles platslaan en geven, als je honden groter zijn dan pakweg beagles. Zo zie je maar dat mensen erg verschillende meningen kunnen hebben ;). Volgende keer beter op zoek naar kippenek idd.

Ik zie de nood niet persé om kvv te beginnen geven, als je goed weet waar je mee bezig bent. Ik ben ook van brok recht naar barf overgestapt zonder kvv-tussenstap.

Groetjes,
Veerle
Als je met de juiste zachtere botten begint is er ook niets aan de hand  ;)
Kippennekken dus.
Door Vief
#881108
Nou, ik heb dus die poten kleingemaakt en ben begonnen met daarvan een klein stukje te geven....Maar die twee van mij zijn dus dus wel een beetje sukkelig hoor :2funny: Ze likten er wat aan maar stonden me zo aan te kijken van:  :confused1: Wat moeten we hiermee doen, en waar blijft de frolic?? En verder dan dat zijn ze niet gekomen, hihihi...Nu is de kat ermee vandoor ;D
Toch maar met wat anders beginnen :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door