Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#878984
ik heb van herby prachtig eenderuggen, zien er super uit alleen, die mutsen van mij moeten het weer niet.
Maak ik het lekkerder door het even in gekookt water te leggen zodat het meer ruikt?
Of zeggen jullie van doe maar niet?
ellen
Door Nynke
#879025
hoi Ellen, ik zou het niet weten, maar mag ik er 1 van je overnemen ?? ::) ::) Ik ben nieuwsgierig hoe mijn hondjes dat vinden :P

Misschien kan je het in heet water leggen? Niet kokend?
Door Staftime
#879040
Mijn honden wilden in eerste instantie de eend ook niet eten.
Maar ik heb het gewoon laten liggen, en uiteindelijk heeft Romeo het opgegeten, en met smaak!
Maar Julia moest het nog steeds niet.

zonde hoor!
Misschien kan je er iemand anders blij mee maken?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#879044
tuurlijk maak ik iem anders er blij mee, maar vindt het zo jammer, parelhoen moeten ze ook al niet.
ga vanmiddag proberen door 't eerst in kokend water te leggen.
Nynke, ze zijn per 3 verpakt en neem een pakketje vrijdag ochtend voor je mee
ellen
Door mirjam_dc
#879064
Ik zou het ook eerst proberen door even met heet water te overgieten. Eend is hier favoriet (samen met parelhoen) maar voorkeuren willen ook nog wel eens wijzigen, ik zou het zeker niet na een keer opgeven. Mijnheer Duco hier wilde eerst geen haas en vind het nu heerlijk. Geit ging er eerst makkelijk in, toen een tijdje niet, en nu weer zonder problemen. Soms bak ik iets heel kort even aan in olijfolie, dan krijg ik volgens mij nog gebakken autoband bij hem naar binnen ;D (bij wijze van spreken dan natuurlijk!).
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#879147
ja hoor!!!!!!!!!!!!!!!!
ze hebben het op!!!
Eerst even in gekookt water gelegd, en ze vraten het gelijk op!!
Alleen de oudste stond te miepen, voor hem heb ik het iets kleiner geknipt en toen at hij het ook, wel met lange tanden, maar het zit erin!!!!!!!!
Nu de parelhoen nog!!
ellen
Door Red_Hunter
#879162
Hier zijn parelhoen en eend favoriet. Zo zie je smaken verschillen.
Gelukkig dat ze het nu toch ophebben, kwestie van wennen denk ik.

Groetjes Trudie
Door Staftime
#879243
Wat goed dat ze het toch hebben gegeten!
De aanhouder wint  ;)
Gebruikersavatar
Door Billie
#880650
Ik heb de eenden die voor hun gekocht had maar voor mezelf klaargemaakt, want wat ik er mee doe maakt ze niets uit, eten vinden ze het niet.
Inderdaad, smaken verschillen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#880772
Billie schreef: Ik heb de eenden die voor hun gekocht had maar voor mezelf klaargemaakt, want wat ik er mee doe maakt ze niets uit, eten vinden ze het niet.
Inderdaad, smaken verschillen.
dat heb ik met de heren met de parelhoen, de eend vinden ze nu wel te eten maar de parelhoen is schijnbaar toch nog gif voor ze.
ellen
Door Nynke
#880779
De hondjes hier vonden de eendstukken heerlijk !!! Ik heb 1 stuk in 3en verdeeld en ze lagen heerlijk te eten !!! ::)  Vanavond hebben ze stukken parelhoen op en dat vonden ze ook erg lekker !! Dus als je wat kwijt moet, wil ik het best overkopen Ellen !!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door