Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Anthraciet
#903113
Nynke F schreef: Dat is voordelig !!! Hoeveel roosters zitten erbij ??

Bij deze zitten er 4 en hij heeft een vrij grote diameter van 33,5 cm, dus ik kan er behoorlijk wat op kwijt.
Ik had er in verse toestand 1,5 kg vlees op gelegd en het had misschien nog iets krapper neergelegd kunnen worden, dus ik denk dat 2 kg. vlees mogelijk is.


Ik kan overigens al melden dat de droppies hier het heerlijk vinden! :D
Vanochtend een en ander meegenomen naar de hondencursus en het was een groot succes 8)
Door Nynke
#903120
Wat goed joh !!!
Ik heb met behulp van internet uitgerekend dat een 250 watt-apparaat maar ongeveer 15 cent aan electriciteit kost per 12 uur, dat lijkt me wel erg weinig da's toch niet gek :D :D !!
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#903128
Ja Kjell vond ze echt geweldig!
Als ik ooit iets voor je terug kan doen...

O ja, hoe kreeg jij die plakjes zo dun? Snij je dat gewoon met een mes of heb je een snijmachine of zo?
Door Nynke
#903134
Hoi Hanneke, ik heb op Marktplaats voor een tientje een snijmachientje gekocht, voorheen deed ik het met een koksmes, ben vroeger kok geweest ::) :P ::)  maar met de snijmachine gaat het veel fijner, mooie gelijkmatige plakken, in een kwartiertje snij ik zo een kilo kipfilet in stukken !!
Sowieso kun jke het vlees het beste snijden als het bijna helemaal bevroren is !!
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#910099
Bedankt Nynke, ik zal ook eens op zoek gaan naar zoiets.
Heb ook geen héél goede vlees messen, en die zijn duurder als zo'n snijmachine van Marktplaats  :)
Door Nynke
#910312
HannekeKjell schreef: Bedankt Nynke, ik zal ook eens op zoek gaan naar zoiets.
Heb ook geen héél goede vlees messen, en die zijn duurder als zo'n snijmachine van Marktplaats  :)
Ik heb wel een goed vleesmes, ben vroeger kok geweest ::) ::) maar een snijmachine is echt ideaal !!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door