Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Minna
#879847
Cindy, ik wil ook eigenlijk zo'n apparaat (koop me scheel aan beloningen...) Die jij had gevonden leek mij ook wat, zou jij ook twee kunnen bestellen, verzendkosten delen uiteraard?
Door cindy1986
#879887
Minna schreef: Cindy, ik wil ook eigenlijk zo'n apparaat (koop me scheel aan beloningen...) Die jij had gevonden leek mij ook wat, zou jij ook twee kunnen bestellen, verzendkosten delen uiteraard?
Is goed, ik weet alleen nog niet welke ik precies wil bestellen, maar ik geef wel een gil als ik het weet ;) Ik zit te twijfelen tussen die doorzichtige en die van Bomann, moet de specificaties nog eens goed doorlezen. 
Ik koop me idd ook scheel aan die beloningen, denk dat je het geld wat je eraan besteed er heel snel uithaalt.
Door maddoc
#880383
ik heb al een email terug van Adko shop, dit is dus dezelfde verkoper als Eldom-biz op Ebay email allebei op naam van Adam Adamczyk, bij eerste email bleek in onderschrift ook Adko-shop te staan als webadres. waarom op Ebay dan 17 euro verzendkosten en via Adko shop 6,90? Ook dit keer zei hij dat het apparaat hetzelfde is als op het plaatje en dat de roosters 31 cm doorsnede zijn (op Ebay stond 32,5cm), geen extra inzet voor extra vochtig/kleverig spul.  mijn voorkeur gaat denk ik dan toch naar de transparante van 34cm doorsnede met extra inzet. ik ga morgen sowieso eens shoppen in Nordhorn. (ik kom dus uit Hengelo).
Door maddoc
#880883
nee niet die van 34cm. die uit de link van Cindy en die ook op Ebay staat is de  Eldom SG 250 Obst Trockner Gemuse Dorrgerat type KN-128E, vlgns de email 31cm en op Ebay stond 32,5cm.  Het dorrgerat  van Price King 24 is 34 cm en de Nahrungsmitteldehydrator van Raffzahnige is 34cm, volgens mij is dat hetzelfde apparaat bij allebei ook een inzet (heb Price King gemailed).
Ik heb bij de Mediamarkt en een andere zaak met huishoudapparaten gekeken maar geen droogapparaten (kon ook geen andere zaken vinden in het centrum).
Dus nog een laatste bedenkronde en dan ga ik denk ik maar die van 34 cm bij een van de twee aanbieders bestellen. Door de tip van Cindy nog op het idee gekomen dat ik hem misschien op de zaak van mijn oom in Duitsland kan laten bezorgen en dan zou ik mijn nichtje kunnen vragen hem mee te nemen. Maar wordt me denk ik te omslachtig en dan duurt het nog weer langer voor ik hem in huis heb.
Door Anthraciet
#881162
Ik heb gisteren ook nog hier in de buurt gekeken bij een supermarkt die ook witgoed e.d. verkoopt, maar helaas hadden ze daar ook geen droogapparaten. :-\

Nog maar even nadenken dus... 8)
Door cindy1986
#881241
maddoc schreef: geen extra inzet voor extra vochtig/kleverig spul.
Wat is het nut van zo'n extra inzet dan? Heb je een voorbeeld van een droogmachine met een extra inzet?
Ik zit nog te twijfelen tussen die van Bomann of die doorzichtige.
Door Anthraciet
#881275
maddoc schreef: ja het blijft lastig,he om te beslissen. nu is die ene van Raffzahnige ook nog van Ebay verdwenen.

Dat was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt: ik zie hem inderdaad niet meer staan.
Kan zijn dat hij aankomende week weer een nieuwe voorraad erop zet natuurlijk... of dat hij eind van het jaar vrij is en dan niets kan versturen?
Door maddoc
#881517
ja maar even in de gaten houden of die van Raffzahnige terug komt, maar hij heeft hem ook niet meer in z'n shop staan terwijl ze lang niet allemaal verkocht waren.

@Cindy zie eerder. op Ebay staat bij de droogmachinen van Raffzahnige dat er speciale inzet bij zit voor extra vochtig/kleverig spul en bij die v Hausgeraete-store (model KN-128E) ook een speciale, flexibele inzet voor het drogen van fruitmoes.  er staat geen afbeelding bij, ik denk dat het ervoor zorgt dat het niet door de roosters lekt/loopt en dat het niet aan/ tussen het rooster gaat vastzitten. dus of je er wat aan hebt, ligt eraan wat je van plan bent te drogen denk ik.
Door cindy1986
#881721
Nynke F schreef: Die lijkt sprekend op die van Tieneke, Cindy !!
Ok, dan heb ik dus een goede koop gedaan ;) Voor 25 euro heb ik er nu eentje, hij is 2 keer gebruikt, maar er is nog 2 jaar garantie over, dus ben er blij mee :)
Ik zal het hier neerzetten als ik hem heb uitgeprobeerd, kan niet wachten  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door