Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elf
#873718
Hoewel mijn hond nooit anders dan rauw voer gehad heeft zou ik in zo'n geval inderdaad voeren wat hij wil eten. En als dat blik is, dan maar blik... :). Het is nu belangrijk dat je hond aansterkt en weer opknapt. Rauw voeren komt later wel weer.... Sterkte!
Door aalsmeer
#873847
Elf schreef: Hoewel mijn hond nooit anders dan rauw voer gehad heeft zou ik in zo'n geval inderdaad voeren wat hij wil eten. En als dat blik is, dan maar blik... :). Het is nu belangrijk dat je hond aansterkt en weer opknapt. Rauw voeren komt later wel weer.... Sterkte!
Ja precies zo denk ik ook.
Al ben ik hier niet fan van ;)
Maar goed vrijdag hoor ik wel of ik er al gekookte vlees bij mag doen:D
En dan blijf ik het wel een maand of zo geven dat gekookt.

Heb het gevoel dat hij nu niet echt iets opneemt.
Hij poet zoveel.
Maar ach tot vrijdag eet hij dit lekker en dan lekker gehakt erdoor(gekookt) of kabeljauw:D
Als hij weer normaal zijn portie mag eten :)
Door aalsmeer
#873848
De Geijsjes schreef: Heel veel beterschap. Zo te lezen eet hij gelukkig al weer  :) Sterkte ;)
nou noem het maar eten :D
het is vreten:D
kan niet eens me bakje onder zijn neus doen of het is al op :)
ja dat is wel een pak van me hart zeg dat ie eet
Door conleeuw
#873859
jeetje, wat een toestand zeg, ik ben blij om te lezen dat hij weer trek heb in zijn eten, koorts is gezakt, nu op naar de volledige herstel, jij zie vanzelf wel wanneer het met hem goed genoeg gaat om weer vers te geven. Beterschap ;)
Door aalsmeer
#873945
conleeuw schreef: jeetje, wat een toestand zeg, ik ben blij om te lezen dat hij weer trek heb in zijn eten, koorts is gezakt, nu op naar de volledige herstel, jij zie vanzelf wel wanneer het met hem goed genoeg gaat om weer vers te geven. Beterschap ;)
Dank jullie wel voor het medeleven ;)
Ben ook zo blij dathet de goede kant op gaat.
Nu maar afwachten vrijdag met de hechtingen.
Als die der uti zijn mag hij weer meer dan nu.
Hij knapt zeker goed op nu ;)
Door Mevroi Kruim
#874079
Fijn dat het zo goed gaat joh!
Die blikjes AD van Hills bevatten geurstoffen waar ook zieke honden en katten nog wel honger van krijgen, en ze zijn heel fijngemalen en licht verteerbaar. Ik ben echt anti-brok en blik maar bij een ziek dier kan het gewoon nodig zijn om ze weer op gang te helpen met zoiets. Kijk, ik leef normaal echt niet op beschuit met slappe thee maar als ik flink griep heb is dat vaak het enige dat ik kan verdragen. En toen mijn kat Kruimel heel ziek was en absoluut niks wilde eten heb ik er de blikjes met een spuitje ingespoten, ze moest gewoon eten en dat ging er tenminste in. Zodra het weer beter ging ben ik overgegaan op gehakt en gemalen kip e.d.
Door Nynke
#874317
Zeker fijn dat het weer de goede kant op gaat !!! Wat een opluchting voor je !!
Door aalsmeer
#874362
Nynke F schreef: Zeker fijn dat het weer de goede kant op gaat !!! Wat een opluchting voor je !!
ja kan je wel zeggen ;)
Was echt een week stres en niet slapen.
Maar nu gaat het goed.
Alleen een hechting heeft los gelaten omdat meneer er met zijn grootte neus toch bij komt en hij heeft een kap op :(
Maar ja hou hem maar in de gaten
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door