Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Staftime
#871274
Vanmiddag heb ik twee rauwe wijtingen gekocht.
Zoals ik al had verwacht moest Romeo er niets van hebben, hij lust geen vis.
Dus Julia heeft ze allebei opgegeten.

Nu heb ik ook een zakje rauwe hazelnoten gekocht.
Hoeveel mag ik daarvan per week geven?
Julia weegt 24kg
Romeo weegt 29kg
Door Laura2004
#871412
Ik doe de noten door de groentemix, maar ik weeg het niet (ik weeg zowiezo niets meer), ik zou denken aan een handjevol om de dag oid. Het is niet zo belangrijk om dat precies af te wegen.
Door flin
#871452
'k had begrepen dat de hazelnoten behoren tot de onverzadigde vetten/ omega 9
daar zit ook o.a. de categorie sesamolie olijfolie pindaolie amandelen en palmolie bij...

'k weet nix van hoeveelheden, en weet ook niet of je al iets van de anderen toevoegt?

helaas, geen idee verder...
Door Staftime
#871480
De reden dat ik dit vraag is dat ze ze ontzettend lekker vinden.
En het leek mij een heel goede vervanging voor hondenkoekjes.
Alleen heeft mijn vriend nogal eens de neiging om erg veel te geven, dus dan is het toch niet zo'n goed idee.

Ik zoek iets dat ik gewoon in mijn jaszak mee naar buiten kan nemen als beloning tijdens het wandelen/trainen.
Door Laura2004
#871500
Staftime schreef: De reden dat ik dit vraag is dat ze ze ontzettend lekker vinden.
En het leek mij een heel goede vervanging voor hondenkoekjes.
Alleen heeft mijn vriend nogal eens de neiging om erg veel te geven, dus dan is het toch niet zo'n goed idee.

Ik zoek iets dat ik gewoon in mijn jaszak mee naar buiten kan nemen als beloning tijdens het wandelen/trainen.
Ik denk dat het prima geschikt is als beloning, die van mij zouden hun neus er voor ophalen, maar als julia het lekker vindt lijkt het mij een superbeloning, alleen wel reteduur zeg!
Door Staftime
#872020
Het is op zich wel duur ja, maar liever iets dat duur is en gezond, dan iets dat goedkoop is en ongezond  ;D
Is er nog iets anders behalve noten dat ik aan de honden kan geven ipv koekjes?
Door Laura2004
#872039
Staftime schreef: Het is op zich wel duur ja, maar liever iets dat duur is en gezond, dan iets dat goedkoop is en ongezond  ;D
Is er nog iets anders behalve noten dat ik aan de honden kan geven ipv koekjes?
Er zijn heel veel topics geopend over beloningen, dus ik zou met de zoekfunctie even zoeken, daar kan je heel veel ideeën opdoen ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door