Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door dorinekok
#864768
Beetje rare vraag heb ik: als mens vind ik de combinatie van vis en vlees helemaal niks. Ik heb de indruk dat dat niet alleen tussen mijn oren zit maar dat mijn maag daar ook niet positief op reageert.
Kan ik de honden wel een combinatie van vis en vlees geven? Soms heb ik bv een beetje weinig zalmkop en vul dat dan aan met wat rundvlees. Ik zie ze er niet onder lijden hoor. Maar hoe "valt" zoiets nu bij een hond?
Door Minna
#864792
Nou...bbq spiesjes van witvis gewikkeld in spek, is echt hartstikke lekker hoor... :D Hier geef ik ook wel eens aan de honden vis/ vlees in combi, Pika wil graag haar vis geprakt met gemalen pens... :-X denk dat het geen kwaad kan, denk ook dat als ze zelf eerst een visje vinden en daarna vlees dat ze het niet laten staan.  ;)
Door roefus
#864841
Je denkt toch niet dat MIJN honden een HELE maaltijd vis willen  ??? :o :o :o :o :o

;D ;D ;D Yep, ik geef er altijd vlees(bot) bij.

Vind zelf vlees/vis combinaties ook goed eetbaar hoor  ;)
Door dorinekok
#864886
brrrr stelletje culinaire barbaren zijn jullie! ;)
Mooi dan weten we dat ook weer zeker (uh van die combie vlees vis bedoel ik... :-[)
Door Hetty
#864927
Ik doe dit niet bij mijn hond. Maar dat komt omdat hij heel snel braakt. Met biogarde gaat het ook vaak mis. Een stukje vis na het vlees kan ik ook al snel verkeerd vallen.
Zoveel mogelijk probeer ik nu alles te scheiden. IK baal zo enorm als het vlees er gewoon weer uit komt.
Door pallas
#865021
hier de vis bij een lekker karkas en garneren met wat vleessnippers en groentesaus erbij.

de honden vinden het en culinair hoogstandje :D
Gebruikersavatar
Door pike
#865033
Dat idee had ik zelf ook maar hier eten ze bij de sardientjes dus altijd vlees en orgaan van zoogdier en ze maken daar helemaal geen punt van integendeel. En ze worden er ook niet misselijk van of zo.
En zit in paella niet ook vaak vis én gevogelte verwerkt?
Door Laura2004
#865117
pike schreef: Dat idee had ik zelf ook maar hier eten ze bij de sardientjes dus altijd vlees en orgaan van zoogdier en ze maken daar helemaal geen punt van integendeel. En ze worden er ook niet misselijk van of zo.
En zit in paella niet ook vaak vis én gevogelte verwerkt?
Klopt, je hebt de boeren paella, daar zit alleen vlees in (kip en konijn en hele grote witte bonen) en je hebt de originele paella, daar zit kip, soms ook konijn en zeevruchten, dus niet echt vis en dan heb je ook nog een 'paella' met alleen zeevruchten en vis, maar dat wordt arroz a banda genoemd.
Laatst gewijzigd door Laura2004 op ma 19 nov 2007, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Door dorinekok
#865144
pallas schreef: hier de vis bij een lekker karkas en garneren met wat vleessnippers en groentesaus erbij.

de honden vinden het en culinair hoogstandje :D
glaasje rood en wit erbij schenken dan...
Gebruikersavatar
Door pike
#865148
dorinekok schreef: glaasje rood en wit erbij schenken dan...
daar houdt pike (gelukkig) niet van want daar moet hij van niesen  :D
Gebruikersavatar
Door Dian
#865151
hier een halve zalmmoot (hoezo verwend :P), orgaan/groentemix met een kipkarkas of een kippevleugel. Af en toe een eitje erdoor. En smullen maar 8)
Door Laura2004
#865153
Als ik dit zo allemaal lees, dan blijkt weer dat ik echt mutsen heb. Hier wordt absoluut geen rauwe vis gegeten >:( Terwijl Kai toen ik net begon met barfen dol was op sardines, maar nu kotst hij ze uit....
Gebruikersavatar
Door pike
#865156
Laura2004 schreef: Als ik dit zo allemaal lees, dan blijkt weer dat ik echt mutsen heb. Hier wordt absoluut geen rauwe vis gegeten >:( Terwijl Kai toen ik net begon met barfen dol was op sardines, maar nu kotst hij ze uit....
bekend verhaal......
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door