Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#863415
cylke schreef: Is offtopic, maar wat is een zoete punt paprika?
heb geen digitale camera meer :'(, anders had ik er een foto van gemaakt. Hij is langwerpig.....weet je nog niets denk ik..... ???
Door conleeuw
#863460
ik doe eigenlijk nooit paprika in de mix, omdat ik weet dat het reacties kan veroorzaken, niet alleen huid problemen maar ook darm problemen ;)
Door tieneke
#863468
conleeuw schreef: ik doe eigenlijk nooit paprika in de mix, omdat ik weet dat het reacties kan veroorzaken, niet alleen huid problemen maar ook darm problemen ;)
Ik geef het ook nooit, net als tomaat,aubergine,ui en koolsoorten.
Door Drijver
#863480
Ik geef het wel, er is hier gelukkig geen hond die er last van krijgt. Tomaten, paprika, kool, alles kan hier door de mix. Behalve uien, prei en aardappels.
Door roefus
#863516
Hier gaat geregeld een stuk paprika door de groente en ook tomaat.  Merk er niks van dat er iemand last van heeft.
Door Laura2004
#863526
Ik geef hier ook regelmatige paprika en ook tomaat door de groentemix en ik heb een supergevoelige hond (darmen en huid), maar niemand heeft er last van...
Door pallas
#863600
erg  lekker :) Maar ik geef geen paprika aan de honden, Nox heeft een keer heelerg onder de bulten gezeten :P
Door wenche
#863652
van de puntpaprika krijgt meneer hier niks... vind ik zelf veel te lekker om op te knabbelen met een beetje knoflooksaus :) (erg gezonde avondknabbel; puntpaprika, selderij, wortel, komkommer met een beetje knoflook- of cocktailsaus)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door