Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#855334
joki schreef: of hij nog naar me toekomt als ik hem roep: ja hoor...hij is rustiger geworden sinds die aanvallen....
ook lijkt het erop dat bepaalde omstandigheden een aanval kunnen uitlokken...

hij heeft 3 aanvallen gehad...2 keer toen ik de houtzaag had gestart terwijl hij sliep....en de derde keer was ook lawaai de aanzet voor een aanval....
sindsdien let ik op als ik lawaai ga maken hoe hij reageert...maar dat lijkt ie door te hebben en sindsdien heeft ie geen aanval mneer gehad: bizar...

er gebeuren hier soms rare onverklaarbare dingen....ik denk dat wij als mensen de intelligentie van een hond onderschatten...leven ze in een roedsel samen...dan sta je versteld hoe ze alles onderling heel fijn alles regelen....ik zou daar een verhaal kunnen over vertellen, maar ik denk dat ik veel stof ga doen opwaaien hier op barfpplaats...en dat wil ik niet meer.
Nee, de schokkende uitspraak....
Door Admin
#860803
Femke, Olga,

Joki is gebanned. Moet je kijken wat hij/zij in dit topic heeft zitten doen :o >:(

Zulke types willen we niet. Dit topic en dat topic Estland wil ik bewaren. Als bewijs. Want ergens heb ik het gevoel dat Joki niet alleen een meervoudig persoonlijkheidsstoornis heeft, maar dat hij ook reuze gevaarlijk is. Dit voelt echt op alle fronten niet goed en de alarmbellen zijn op alle manieren gaan rinkelen bij mij!
Door Femke
#860853
Die vent is echt niet wijs. Ben erg blij dat hij nu weg is, ik werd helemaal niet goed van hem, en kreeg ook veel klachten van mensen over hem (die normaal noooooit hun mond ergens over open trekken!!)

Kan hij nu ook niet onder een andere naam inloggen vanaf zijn pc? Wan tik vraag me af of hij het hier zo gemakkelijk bij laat zitten.
Door Lizzy
#860917
Femke schreef: Die vent is echt niet wijs. Ben erg blij dat hij nu weg is, ik werd helemaal niet goed van hem, en kreeg ook veel klachten van mensen over hem (die normaal noooooit hun mond ergens over open trekken!!)

Kan hij nu ook niet onder een andere naam inloggen vanaf zijn pc? Wan tik vraag me af of hij het hier zo gemakkelijk bij laat zitten.
Ik heb zijn IP adres en host provider gebanned. Of dat voldoende is: weet ik niet. De komende dagen en weken zal ik in ieder geval zeer voorzichtig zijn met het goedkeuren van een lidmaatschap. Ergo, ik zit er zelfs over te denken om voorlopig geen hotmail.com, gmail.com en yahoo.com adressen toe te laten...
Door Femke
#860995
Lizzy schreef: Ik heb zijn IP adres en host provider gebanned. Of dat voldoende is: weet ik niet. De komende dagen en weken zal ik in ieder geval zeer voorzichtig zijn met het goedkeuren van een lidmaatschap. Ergo, ik zit er zelfs over te denken om voorlopig geen hotmail.com, gmail.com en yahoo.com adressen toe te laten...
je hebt in elk geval wel een zekerheidje doordat hij zich zal moeten voorstellen. Ik denk dat we het gauw genoeg in de gaten hebben als hij zich weer opnieuw aangemeld heeft, want hij is hier alleen om te rellen.
En als hij zich voorstelt als Annemiek uit Dordrecht met een poedel van 16 jaar dan zal hij die 'rol' moeten kunnen volhouden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door