AstridStraver schreef:
Jammer Monique, ik had je een zeer succesvol bedrijf gewenst, maar ik snap het wel.
Als ik alleen al alle opmerkingen over Herby lees, die dus behoorlijk lage prijzen heeft maar geen website, producten niet stickert, slecht communiceert etc. en iedereen maar mopperen en wel verwachten dat hij zijn prijzen niet verhoogd...
De geitenribben bij het IC kosten 1 Euro per kg als je meer afneemt en dan verwacht men van een leverancier dat het voor nauwelijks meer geld dan dat:
- op voorraad is
- verpakt is
- gelabeld is
- gratis wordt thuisbezorgd op een tijdstip wat de klant uitkomt
Ik ben klant bij Herby en ben hierover meer dan tevreden. Geen klachten over communicatie, labelen, etc. Ik doe een bestelling en wacht dan rustig af wanneer het bezorgt kan worden. Het vlees ziet er prima uit en wordt hier met smaak gegeten.
Wel wil ik graag een ongeveer weten qua tijd omdat ik op bepaalde dagen werk en dan zorg dat er iemand anders hier het vlees aanpakt en betaald.
Ik denk dat er in iedere branche k*t klanten zijn. Ik werk op een school, in het MBO, kijk eens wat daar voor klanten rondlopen!!!???
Wanneer klant en leverancier met respect met elkaar omgaan dan is een lichte prijsverhoging niet erg, maar een gemiddelde Nederlander komt net rond met z'n loon elke maand en dan kun je een grote prijsstijging gewoon niet aan.
De salarissen zijn helaas de laatste jaren niet meegestegen met de producten! In elk geval het mijn niet
Jammer vind ik het wel dat vers bedrijven stoppen of hun gebied weer inperken. Een grotere keuze is beter dan het zoeken naar een speld in een hooiberg.
Nog even op Herby terugkomend, ik merk dat er, vooral door concurenten, nogal eens laagdunkend over Herby wordt gesproken... Jammer is dat, mensen uit dezelfde branche zouden elkaar moeten steunen. Ik weet de reden ook niet, maar het komt in elk geval op mij niet erg professioneel over.